معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از معرفی دستگاه‌ها و اداراتی که نسبت به رعایت مصرف گاز توجه لازم را نداشتند و پر مصرف هستند خبر داد.

سید مهدی قریشی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد گفت: با توجه به تأکیدات دولت در راستای کاهش مصرف گاز و صرفه جویی در انرژی از امروز تا پایان دی ماه امسال ساعت کار ادارات استان قم کاهش یافته و از ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌ها می‌بایست در راستای مصرف انرژی برنامه ریزی و همکاری خوبی داشته باشد.

قریشی افزود: برخی از دستگاه‌ها در راستای مصرف انرژی اقدامات کنترلی را انجام نداده و همکاری لازم را در این زمینه ندارند که اسامی آنان اعلام خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بیان کرد: در اهانت نشریه فرانسوی به ساعت مقام معظم رهبری روز یکشنبه ۱۸ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح اجتماع اعتراضی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

قریشی عنوان کرد: از تلاش و همکاری دستگاه‌هایی که در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم همراهی خوبی با ستاد برگزاری کنگره داشتند تقدیر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار