رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با پیگیری‌هایی مسئولان یزد در دولت سیزدهم، عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب با ورود ریاست جمهوری به استان رسماً آغاز خواهد شد.

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: یکی از خواسته‌های مردم یزد در طول انقلاب، بحث آب است. خط اول پروژه انتقال آب در سال‌های گذشته به بهره برداری رسیده است و تخصیص آن ۹۸ میلیون متر مکعب بوده است، اما به دلایل مختلفی این میزان آب به استان یزد انتقال نیافت و حداکثر آبی که از این طریق وارد یزد شده است ۶۵ میلیون متر مکعب بوده است و این مقدار نمی‌تواند نیاز آب استان را برطرف کند.

او ادامه داد: بنابراین ضرورت اجرای خط دوم انتقال آب برای یزد بر هیچکس پوشیده نیست.

به گفته سیفی، با پیگیری‌هایی مسئولین یزد در دولت سیزدهم، شرایطی فراهم شده است که عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب با ورود ریاست جمهوری به استان رسماً آغاز خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان، از پیگیری‌های استاندار در خصوص تحقق انتقال آب تقدیر کرد و گفت: همچنین در این سفر خط اضطراری و پدافندی آب نیز با پیگیری استاندار یزد، به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: ۱۷ دی ماه سالروز اجرای سیاست ضد فرهنگی و استعماری کشف حجاب به دستور رضاشاه پهلوی است که با مخالفت و مقاومت طیف‌های مختلف مردم روبرو شد.

سیفی ادامه داد: بی حجابی و کشف حجاب، از سال‌های بسیار دور مورد توجه استعمار جهانی است، زیرا آن‌ها فرهنگ ریشه دار ملت‌های اسلامی را هدف قرار داده اند، اما مردم ایران بر اساس آیین دینی و سیره ائمه اطهار، حجاب را الگوی خود قرار میدهند و بر اعتقاد خود به حفظ سیره حضرت فاطمه (س) باقی خواهند ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه، سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به شهر دارالعباده یزد را پیشاپیش خیرمقدم گفت: و بیان کرد: حضور مردم و استقبال از ریاست جمهوری نشان از حمایت آن‌ها از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سیفی افزود: امید است مردم مهمان نواز شهر یزد در استقبال از ریاست محترم جمهور که می‌تواند پشتوانه‌ای برای نظام باشد، حضور پر شوری به عمل آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.