توهین می‌کنند و نامش را می‌گذارند آزادی بیان نامی زیبا و رشک برانگیز که البته ذات آن با نمای بیرونی آن متفاوت است.

در معنای تحت الفظی آزادی بیان یعنی اینکه هر فرد بدون ترس و واهمه بتواند عقاید خود را بیان کند. موضوعی که در مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر نیز آمده  و در آن نوشته شده است که ظهور دنیایی که در آن افراد بشر در «بیان عقیده» آزاد و از ترس فارغ باشند،  بالاترین آرمان بشری است.

فرانسه مدعی ژست حقوق بشر 

حالا فرانسه به عنوان سردمدار این واژه زیبا در دنیای غرب در تلاش است تا هر اقدامی را با ژست آزادی بیان توجیه کند. هر اقدامی البته در چهارچوب دلخواه غرب؛ برای مثال اگر در سال ۲۰۱۵ نشریه ابدو شارلی فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توهین کند آزادی بیان است و یا همین اواخر اگر مقامات ما را مسخره کند در زمره آزادی بیان تلقی میشود, اما اگر در سال  سال ۲۰۰۹ میلادی «موریس سینه» کاریکاتوریست همین نشریه کاریکاتور ازدواج «جان سارکوزی» فرزند «نیکولا سارکوزی» رئیس‌جمهور اسبق فرانسه با «جسیکا دارتی» دختر یهودی را بکشد که با انگیزه پول به دین یهودیت گرویده بود، در نهایت مجبور می‌شود استعفا دهد.

و یا اگرمیکل آنژ فلوری عکس امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه را در شمایل آدولف هیتلر، نقش کند محاکمه خواهد شد و یا اگر در سال ۱۹۹۸ روژه گارودی، فیلسوف فرانسوی کتابی در نقد هلوکاست بنویسد محکوم می‌شود.

آزادی در بیان فرانسوی؛ توهین به سایرین آزاد اما به غرب محکوم !

جمجمه مبارزان الجزایری در زمره افتخارات فرانسه

روح الله مدبر کارشناس مسائل سیاسی در این باره توضیحاتی را برای باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرده و گفته است: رژیم فرانسه در طول تاریخ چه در زمانی که قدرت استعماری داشت و در آفریقا حضور داشت و چه در شرایط فعلی ثابت کرده است که خود از بزرگترین ناقضان حقوق بشر است؛برای مثال  همین الان ما در پاریس موزه‌ای داریم که در آن جمجمه مبارزان الجزایری که در برابر استعمار فرانسوی‌ها ایستاده بودند نگه داشته میشود و این مصداق بارز جنایاتی است که فرانسوی‌ها در حق مردم الجزایری و آفریقایی تبار انجام دادند.

وی ادامه داد: همین الان در جای جای آفریقا اثراتی را شاهد هستیم از جنایاتی که ارتش فرانسه در آن زمان انجام دادند در دوران معاصر هم شاهد نقض مکرر حقوق بشر توسط فرانسه در برابر مهاجرانی هستیم از مسلمانان که به فرانسه مهاجرت کردند و  هتاکی‌های متعددی که فرانسه به دین مبین اسلام و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) انجام داده است .اینها همه موید این است که فرانسه رویکردی که در زمینه حقوق بشر دارد دروغین است، زیرا در فصل اول اعلامیه حقوق بشر اعلام شده که آزادی بیان به معنی هتک حرمت و توهین به ادبیان الهی و تحریک عواطف پیروان ادیان الهی نیست و این اقدامی که فرانسه انجام میدهد حتی با این اعلامیه نیز مغایراست.

آزادی در بیان فرانسوی؛ توهین به سایرین آزاد اما به غرب محکوم !

سرپوش های فرانسوی بر اقدامات مدیریتی 

مدبر بیان کرد: مساله بعدی این است که اقدام بدتری که فرانسه به خصوص در دوران مکرون در حال انجام است و بنیان اساسی هویتی را تحت شعاع قرار داده است این است که فرانسوی‌ها پرچم دار حمایت از دگر باشان جنسی هستند  و فرانسه به خصوص در دوران مکرون به خاطر انحرافات شدید و کم سابقه اخلاقی مکرون پرچم دار گسترش فرهنگ انحطاطی هستند آن هم در کشوری که بخش بزرگی از آن جامعه مسیحیان و مسلمان قرار دارند.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره دلیل این اقدامات توسط فرانسه بیان کرد:  حاکمان کاخ ریاست جمهوری الیزه به علت دست و پنجه نرم کردن با بحران‌های متفاوتی که در حوزه اقتصادی شاهد آن هستیم دست به چنین اقداماتی می‌زنند. تجمعاتی که نه تنها کم نشده بلکه مدام در حال گسترش است و علاوه برآن گروه‌های مختلف مخالفان حکومت به عنوان وطن دوستان در فرانسه هم هر هفته تجمع می‌کنند و بخش اعظم آن هم به دلیل  تبعیت شدید فرانسه از بحران اوکراین است. به همین دلیل مکرون به دلیل ضعف شدیدی که در حوزه مدیریتی دارد دست به چنین اقدامات ضد اخلاقی میزند و همه هم میدانند که در این دوره از انتخابات مکرون به صورت میلیمتری قدرت را به دست آورد و حتی شبهه تقلب در این دوره از انتخابات نیز مطرح بود،.

مدبر در پایان گفت: فرانسه در گذشته از ابزار‌های مختلف برای مخفی کردن جنایاتش در کشور‌های مختلف استفاده میکرد و برای سرپوش گذاشتن برای این جنایت در تلاش بودند تا خود را به عنوان کشوری فرهیخته به جهانیان معرفی کنند، اما امروز به جهان ثابت شده است که مهد فتنه انگیزی علیه فرهنگ‌های اصیل ادیان الهی و شخصیت‌های برتر جوامع این کشور است و تمام اقداماتشان دقیقا مغایر با تمام اقدامات بنیادین کنوانسیون حقوق بشر، اعلامیه حقوق بشر و تمام قطعنامه‌های سازمان ملل در ضرورت احترام به مقدسات است. 

فاطمه تورانلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۵۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
امانوئل میکروب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
بنظرم باید یک فراخوان برای کاریکاتور و عکس از جنایات فراوان فرانسه در افریقا و سایر نقاط جهان را سوژه و ازش یک کتاب مصور با نام حقوق بشر فرانسوی ساخت تا حداقل بعد از صد سال جهان وحشیگریهای این جماعت مغرور را از یاد نبره و برای همیشه این ننگ تاریخی بر دامن دولت فرانسه باقی بماند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مردم این چیزهارو میدونن خیلی وقته ، ازین خبرها گذر کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
جنایتهای غرب در حق بشریت هیچ زمان تمام شدنی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
یکی اون فرشته حسینی رو خفه کنه.از افغانستان میان ایران و از امکانات ایران استفاده میکنن اونوقت به قوانین ایران احترام نمیذاره.از ترانه علیدوستی جاسوس حمایت میکنه! پرتش کنید به همان افغانستان ببینم اونجا میتونه اینقدر بیحجابی کنه و حرفهای مفت بزنه.بیحیا.بعضی از این افغانی های نمک نشناس که واقعا شور در آوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حقوق بشر یا ازادی بیان در کشورهای غربی بخصوص فرانسه بزرگترین دروغی بود که در طول تاریخ به بشریت گفته شده !!!

این کشورها فقط و فقط "مدعی" حقوق بشر و ازادی بیان هستند, ولی در عمل هیچ فرقی با رژیم بعث و نازی ها بین شون نیست نبوده و نخواهد بود !!!

به هر حال تاریخ این موضوع رو ثابت کرده و به هیچ وجه هم تازگی نداره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
این مجله کاریکاتور همه کشیده شما فکر خلیج فارس باشید که اسمش دارن تغییر میدن
Germany
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
من پیشنهاد می کنم روز ی را روز ملی خلیج فارس ایران نامگذاری شود
و حتی باید روزی با جش و شکوه زیادی شود.
Brazil
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ماکرون اگر این حرفها رو نزند چگونه بما یک شیشه ادوکلن را به 500 دلار فرو و به تپاند و اتومبیل و کالای بنجل بما به چپاند؟
جامه از تن میدرد برای ما و جلیقه زرد را ضرب و شتم میکند و با تفنگ ساچمه کور میکند.
سکوت ای ماکرون کذاب و دو دوزه باز .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
معنی کنید.
دست بوسی رئیس چمهورفرانسه بر دستان ترامپ!
هردو رئیس جمهور!
هردو مدعی حقوق بشر!
هردو مدعی قدرت!
و...
؟!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
آدمی که خودش ایراد داره اول باید خودشو اصلاح کنه بعد اگه شرایط بود دنبال اصلاح نه عیب جویی دیگران باشه
شما چهل سال دارین میگین دیگران بدن که مردم فک کنن خوبین نه تنها جواب نداد بدترشد
حالا دنبال چی هستین بگین آزادی بیان غرب اینطوریه ؟ ما میدونیم نمیخواد ثابت کنی وقت صرف چیز دیگه کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۴:۲۹ ما نیازی نداریم به کسی ثابت کنیم که ما خوبیم.شما تشریف ببر چند سال در آمریکا و در همسایگی ربع پهلوی دماغ دراز و مسیح پولینژاد نزدگی کن.بعدش برمیگردی ایران و دست و پای مارا میبوسی و میگی غلط کردم که گفتم اونا خوبن.البته اگر تا زنده بمونی و به دست پلیسهای آمریکا هلاک نشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
شما اول برو به آقای مکرون بگو وقتی در کشور خودش این
همه به زنها ظلم میشه چرا از ایران انتقاد میکنه ؟ ما داریم به دولت فرانسه یادآوری میکنیم اتهامات دروغی که به ما نسبت میده در واقع حقایقی انکار ناپذیری هستند که در کشور خودش واقعا وجود داره
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مرگ بر فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خخخخخ درکشورما عده ای حقوق میگیرند که هرروز اینجا انجا پلاکارد بگیرند شعار بدهند اجتماع کنند خوب قربون پیامبر برم که دندانش را شکندند خم به ابرو نمیاورد الان علماها مقدسات ما هستند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۴:۰۵ فکر کنم موادی که زدی ناخالصی داشته. وقتی هوشیار شدی بیا بهت بگم که علمای دین، رهبر دلسوزمان، سردار سلیمانی عزیز، نخبه های علمی و هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت از مقدسات ما هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
جناب ۱۴:۰۵ لابد مقدسات شماها مسیح پولینژادِ گوسفند و علی کریمی خائن و پسرِ دماغوی شاه ملعون و حمیدفرخنژاد دزد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
قدیم ها گل آقایی بود گاهی تصاویر کوبنده تر خوبه ما هم در این زمینه پیشرفت داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
زمستان سرد اروپا درحال اتمام هست به ایران بچسب دراستانهای شمالی افت گاز داریم وقتی دما هوای به 3درجه بالای صفر میرسد که افت گاز داریم وای بحال اینکه اگر دمای ایران مثل اروپا منفی20شود اونوقت هیزم نه بلکه پشکل هم گیرملت نمیاید روشن کنند ما صبر میکنیم زمستان سرد اروپا فرابرسد اونوقت میایند مذاگره امیتاز هم میگیریم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۳:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
معنا و مفهوم آزادی در نظر ( آنطرفی ها ) این است که: ولایت فقیه را که برگرفته از تص صریح قرآن که کلام خداست و می فرماید: و اولی الامر منکم = اگر من نبودم بعد از خدا به عترتم اقتدا کنید بی واسطه را. نفی کنید تا کسی بتواند روی سینه پسر پیامبر(ص) جلوس کند و بگوید که: لعبت بنو هاشم بالملک بل/ لا خبر جاء و لا وحی نزل. یعنی خاندان بتی هاشم نیازمند سلطنت بودند و این خدا و پیامبر همه و همه و جبرائیل امین همگی خرافات هستند و بنی هاشم تاجگذاری کرده اند!!! آزادی از نظر آنطرفی ها یعنی: ای مردم گول ظاهر فریبی پیامبران اولوالعزم را نخورید که همگی دروغزن هستند. اینها منظورشان این نیست که اگر شما ولایت فقیهتان را رها کنید رهایتان خواهند کرد بلکه از بیخ و بنیاد وجود هر گونه اعتقاد به وجود خداوند هم در نظر این قوم آنطرفی ها مردود محسوب می شود. یعنی ای مردم! مبادا به لگد زدن به کمر طلبه بسیجی آرمان علی وردی که غرقه در خون بود اکتفا کنید_بلکه مثل مجزره و قتلگاه سال 61 هجری روی سینه او بنشینید و براحتی از پشت سر سر پسر پیامبر خدا(ص) را نه با روی تیز کارد که بلکه با سمت کل کارد ببرید تا تاریخ الطاق بالطاق و النعل بالنعل تکرار شود. چرا؟ چون آزادی فقط در خیابان شانزه لیزه و پشت ویترینهای مغازه هایش پیدا میشود و نه جایی دیگر در دنیا. آزادی یعنی انسان آزاد است تا برای بدست آوردن جایزه مانند یهودای اسخریوطی_حضرت عیسی روح الله(ع) را لو بدهد ولو او را ماموران خائن به صلیب بکشند و قلبش را با میخ به دیوار بکوبند. تا بشر آزاد باشد و جایزه آزادی اش را ولو سکه قلب باشد دریافت کند. و نهایتا آزادی یعنی مثل ( فرقه دیویدیان) حضرت یحیی(ع) تعمید دهنده را محاصره کردن و تمامی اهل و عیال و خانواده او را در دم از طقل صغیر تا شیخ کبیر گردن بریدن. تا بشر به آزادی ای برسد که جنسش کشتن و نابود کردن هر چیزی باشد که دل بخواه خودش باشد. آزادی یعنی: هر کس مسئول نفس خودش است. آزادی یعنی: احدی حق دخالت در امور دیگران را بطور مطلق ندارد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...اقراء مفهوم آزادی را...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
دلار چنده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۴:۰۱ قیمت وطن فروشی چنده؟
Germany
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
دمکراسی ازادی بیان و حقوق بشردر غرب کنونی دارای ماهییت پوچ توخالی ومسخره ای شده که فقط به درد حامیان کودن خودشان میخورد. این مدعیان کاذب مفسد و رشوه ای دمکراسی ان را به ابزاری سیاسی وفشار در راستای تحمیل سیاست های استعماری وسلطه جویانه خود تبدیل کرده اند.
امریکا و غرب بمباران اتمی هیروشیما ناکازاکی٬ جنگ ویتنام٬ کودتا های متعدد در امریکای لاتین و اسیا٬ حمایت های نظامی دیکتاتورهای منفور٬ جنگ و اشغال افغانستان عراق لیبی سوریه٬ همه تحت عنوان مسخره وپوچ حمایت و تاسیس دمکراسی صورت گرفته واکنون دنبال اجرای سناریوی عراق لیبی در ایران مقتدر با توسل به مزدوران داخلی و گروه های مزدور کرد تجزیه طلب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۳:۱۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
فقط راه حل نهایی
Final Solution
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
غربی ها هر چیزی علیه خودشون باشه سرکوب میکنن و هر چی به نفع شون باشه میگن آزادی بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مث ایران
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۲:۲۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
در رشته تلقین،با جابجایی کلمات کل معنای آن تعويض و به خورد یک جامعه داده میشه،در هیچ کجای دنیا ما چیزی بنام آزادی بیان نداریم و این کاملا یک تلقین در سطح وسیع هستش،و اساس جمله کوتاه کاملا غلط و اشتباهه،
بیان آزاد درسته،نه آزادی بیان،این دو خیلی با هم فرق دارند،
در بیان آزاد،هیچ شخصی حق توهین و یاوه گویی،دیکتاتوری یا... رو نداره،
اما آزادی بیان،... یک فریب برای اهداف سیاسی و... است.
تمام رهبران دینی غرب به گرد پای رهبر عزیزمان نمی رسند و مجبورند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اینها از آزادی اینگونه میفهمند بشریت را تا جائی که در توان دارند به ابتزال بکشانند این قطار جامعه غرب باسرعت به اصطلاح بین المللی بیش از چهل درصد فرزند آوری نامشروع
حرکت کرده و میکند این سازمان ملل در این راستا
چه غلطی میکنه آزادی بازبان اینها بشر هر غلطی بکند مجاز است این اندیشه فاسد را کی وچه کسانی مجاز دانسته رهبری میکند ای سازمان بی ملل ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
آزادی بیان=کاریکاتور مکرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
شما اول حواستون به همون روبیکا باشه که افتضحاح و ضداسلامی شده
مقابله با نشریه فرانسوی برای بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام باید جواب نشریه فرانسه را بدهند تا دیگه جرات نکنه به رهبر ما توهین کنه توهین به رهبر ما یعنی توهین به همه ایرانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اینجور چیزها رو مردم خوب میدونن اینا رو به بعض مسوولین سیاسی کشور بگین که تا چشمشان به دوتا از این کراوات زده ها می‌افته اختیار از دستشون خارج میشه و عین یکی که صاحابشو دیده باشه رفتار میکنن هنوز خفت سلفی نماینده های مجلس با اون زن اروپایی و نحوه قراردادهایی که قبل و بعد برجام با شرکتهای پژو و رنو بسته میشه از یاد مردم نرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حسن روحانی وقتی آمریکاییها رو میدید میرفت جلوشون تعظیم میکرد.اصلاح طلبان غرب پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ان تعظیم نمیکرد الان رییسی مقابل شرق تعظیم زیاد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۲:۲۶ شرق دشمن قسم خورده ما نیست.اما آمریکا هر روز یک نقشه برای از بین بردن ایران داره.آمریکا ایران را تحریم میکنه.آمریکا سردار سلیمانی را ترور کرد.آمریکا دانشمندان هسته ای ما را ترور کرد.آمریکا داعش را ساخت تا وارد ایران بشه.آمریکا سلاح به دست آشوبگران داد.آمریکا دارو را به بیماران خاص تحریم کرد..بازم برات بگم ای بیفکر و بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۴۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
آقایان رییس جمهور وقالیباف بیشتر از روحانی هر وقت پوتین رو میبینن بهش سجده میکنن نکنه ارباب شما هم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حمید از اصلاح طلبان توقع نداریم قدرت فهم و تجزیه تحلیل داشته باشن.بنابراین از تو هم توقعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
در همه جهان همینه داستان استثنا هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام.خودرو یک کالای مصرفی است نه سرمایه ای که به بورس رود و باعث دلالی و گرانفروشی چندبرابری خودروسازان انحصاری داخلی شود،کمی مغز خود را به کار بندازید،واردات میلیونی خودروهای کم مصرف و بدون تعرفه گمرکی را برای عموم مردم ایران ازاد کنید و به این دلالی در بورس پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
این مجله کاریکاتور ترامپ رو هم کشیده بود اما این قدر سر رو صدا نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ترامپِ قاتل رو دارید با رهبر مقایسه میکنید!!! ترامپ قاتل سردار سلیمانی... در ضمن تو از آمریکا خبر داری که سروصدا کرد یا نه.مگه اونجا زندگی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
دمت گرم مثال خوبی زدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
چقدر احمق هستی
می فهمی ترامپ رو با کی مقایسه می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۱:۳۹ گنجایش عقلت در همین حده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
عقل ک نداری هیچ کیو با کیو مقایسه میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
پاسخ به همه سینه چاکان
بابا درزمان پیامبر بسر پیامبر ص خاکروبه میریختند ودندانهای پیامبر را شکندن اینقدر پیامبر ص ناراحت نشد واصحاب وی مثل شماها سینه چاک نبودند خوب کاردیکاتور کشیدن مهم کاریکاتور شکل وشمایل فرد نیست مهم این هست ایا فرد محبوبیت دارد یا نه ایا فرد مردمی هست ویا برای معیشت مردم سینه چاک هست یا نه وگرنه طلاچه پاک هست په منت به خاک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
این روبیکا دیگه از کنترل خارج شده زده به جاده خاکی
البته کلاً با هیچ راهی نمیشه به بخشی مثل اینستا نظارت کامل داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
با غرب باید مثل خودشون رفتار کرد.فرانسه یک کشوری است که به اسم آزادی کشوری بی دین. بی هویت است.اینها هیچی ندارند.نه تاریخ درستی. نه فرهنگ .اینها اون زمانیکه شرق در علم پیشرفت داشت. بصورت اقوام وحشی توی غارها و جنگلها زندگی می‌کردند.متاسفانه.در طول ۲۰۰ سال بخاطر استعمار کشور ها و غارت و کشتار مردم کشورها به ثروت بیکران ودارای قدرت شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
لطفاً بخش اینستای روبیکا رو جمع کنید داره تبدیل به کثافت خانه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
چه گیری دادید به امریکا و انگلیس و فرانسه و المان رحم کنید بهشون.همتون که تابعیت همون کشورا رو دارید مملکت به فنا رفت همتون راحت فرار میکنید این کشورا.دیگه وطن فروش نباشید.راستی زمستان سرد اروپا چی شد؟؟؟واسه تامین سوخت مازوت میسوزونن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
بله علی دایی و ترانه علیدوستی و فرخنژاد و شهاب حسینی و بقیه دولیتری های خائن تابعیت اونورها رو دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
زمستان سخت هم مثل باقی شعارشون بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
غرب گداها اصلا آدم نیستن که بخواهیم بهشون توضیح بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام لطفاً بخش اینستای روبیکا رو جمع کنید محل اشاعه گناه و بی حرمتی به مقدسات و فحشا و بی حجابی و دشنام و تمسخر و کلمات رکیک و تصاویر مستهجن و آلوده و کامنت های بی محتوا و گمراه کننده است
حتی حجم وسیعی از کلیشه و کلیپ های مزخرف در آن آپلود شده
Iran (Islamic Republic of)
چشم انتظار مسکن
۱۰:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام
مسکن مهر کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان بعد از ۱۲ سال همچنان تحویل اعضا داده نشده، پول هم می‌دیم ولی پیشرفتی حاصل نمیشه. خواهشاً نظارت کنید حق مردم پایمال نشه توسط چندتا دلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام
لطفاً بخش اینستای روبیکا رو جمع کنید محل اشاعه گناه و بی حرمتی به مقدسات - کامنت های شرک آلود و شیطانی و شبهه دار و پخش تصاویر انحرافی و مستهجن هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ازادی بیان همین بس که نظرهای سفارشی رو چاپ میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خب کسی از شما نظر خواست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۰:۳۸ با چندتا دونه مثل خودت جمع شدین و خیال میکنین همه مردم کشور مثل شماها هستن! شماها عددی نیستین. مرگ بر ضد ولایت فقیه.مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۰.۴۲ از شما هم کسی نظر نخواسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
10:42 از شما چطور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مکرون از ترسِ قدرت ایران شلوارشو خیس کرده. بریژیت داره توی تشت شلوار مکرون رو میشوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مکرون لجش گرفته مورچه گازش گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
از این دست خبرها باید مکرر ازهمه رسانه هاپخش بشه تاهم معنی حقوق بشر غربی و هم اینکه آزادی در چهارچوب قانون هرکشوریست مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مکرون از هولوکاست چخبر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
تو فرانسه بالاترین دموکراسی وجود داره قدرت دست منتخب مردم یعنی رییس جمهوره و اون فرمانده کل قواس دیگه بیشتر این دموکراسی دیدید ؟؟؟ اینایی هم که مکرون دارن اعتراض میکنن یعنی دارن به رای اکثریت نه میگن معلومه باید باهاشون برخورد شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اهان بعد ایرانی ها میان اغتشاش میکنن نباید باهاشون برخورد بشه؟
چرا هر چیزی برای خارجی هاست خوبه برای ایرانی ها بد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حرف نزنی کسی بهت نمی گه لالی
منافق آلبانی نشین
خودت نفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۰ دی ۱۴۰۱
همیشه مرغ همسایه غاز بوده و ابن سطح فهم بعضی از هموطنان ایرانی خودم همچنان هم غاز خواهد ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
در فرانسه توهین به ریس جمهور زندانی داره اما توهین به پیامبران ازاد هست چرا بعضی ایرانیها ذات کثیف اینا رو نمی فهمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
افرین با ظرافت گفتی
حرف بی ربط هم نزدی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام ،

این الآن من نیستم که دارم فکر بد می کنم ،
شما هستی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
فرانسه از اتحاد مردم ایران داره میسوزه.فرانسه از اینکه مردم ایران گوش به فرمان رهبرشون هستن داره میسوزه.دیگه نمیدونه چطوری حرصشو خالی کنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
نوکران آمریکا منفی میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اتحاد دوقطبی،قطب شمال و جنوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
فرانسه داره نابود میشه.داره برای آمریکا و اسراییل خوش رقصی میکنه تا بتونه با ریسمان پوسیده آمریکا خودشو نجات بده.مرگ بر فرانسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خخخخخخخخ
بااااشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۰:۳۹ تو هم داری برای آمریکا و اسراییل خوش رقصی میکنه.آب بگیر که بیشتر از این نسوزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
باید توی دهان مکرون بزنیم.وگرنه کشورهای دیگه هم به خودشون اجازه میدن به رهبر ما توهین کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
تو برو بزن تو دهنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
۱۰:۳۹ کسی منتظر فرمایش شما نبود. چنان میزنیم توی دهان فرانسه که در کنارش دندانهای غرب گدایی مثل تو هم بره توی حلقت.مرگ بر غرب گداهای روغن فکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
بزدل ۱۰:۳۳ ما مردم ایران میزنیم در دهان مکرون.تو برو بغل آمریکا قایم شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
وطن فروشی کار شاخ نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
بغل آمریکا کجا بود اینا حتی وصله های شلوار بایدن هم نیستن اینو من نگفتم خود بایدن گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
کاربر ۱۰:۳۳ هم تو دهن مکرون میزنیم هم تو دهن وصله های شلوار بایدن که شماباشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مکرون کثیف مشکلات روحی و روانی زیادی داره.وقتی با یک پیرزن ازدواج کرده نشان دهنده مشکلات روانی در کودکیش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اگر در فرانسه آزادی بیان هست چرا مردم کشور فرانسه اجازه ندارن به دولتمردان خودشون انتقاد کنن‌ .. آزادی بیانتون فقط در مورد انتقاد به کشورهای دیگه هست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
احسنت عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اگر کسی دزدی کرد دلیل بر این نمیشه ما هم دزدی کنیم
ازادی بیان باید باشه اگر فرانسه نبود دلیل نمیشه ژاپن هم بگه فرانسه ازادی نداره ما هم ازادی در اظهار نظر رو نمیدیم
آخرین اخبار