مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: از ابتدای اجرای طرح رایگان گازسوز کردن خودرو‌های عمومی تاکنون بیش از ۸ هزار دستگاه خودرو در جنوب آذربایجان‌غربی گازسوز شده است.

سیدجواد فیض‌حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به اهمیت گازسوز کردن خودرو‌ها با هدف جلوگیری از آلودگی هوا گفت: اجرای طرح رایگان گازسوز کردن خودرو‌ها از ۲ سال پیش شروع شده و همچنان بدون محدودیت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: ۸ مرکز برای تبدیل خودرو‌های بنزینی به گازسوز در هفت شهر تحت پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب شامل میاندوآب، شاهین دژ، تکاب، مهاباد، نقده، بوکان و پیرانشهر دارای یک مرکز و بوکان دارای ۲ مرکز است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب ادامه داد: مالکان خودرو‌ها با مراجعه به سایت اینترنتی به نشانی https://gcr.niopdc.ir می‌توانند نسبت به ثبت درخواست و نوبت‌گیری برای گازسوز کردن خودرو‌های خود در شهر محل سکونت اقدام کرده و در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد پیشنهاد در خصوص مراکز تبدیل به سامانه ۱۲۴ واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه مالکان خودرو‌های شخصی نیز می‌توانند با هزینه خود نسبت به گازسوز کردن خودروهایشان اقدام کنند، اضافه کرد: در راستای ایجاد هوای پاک، نفت و گاز یورو ۴ در ۱۵ جایگاه جنوب آذربایجان‌غربی عرضه می‌شود که پنج جایگاه در میاندوآب است.

فیض‌حسینی گفت: با افزایش استقبال مالکان خودرو‌ها از مصرف سوخت سی‌ان‌جی در کشور، تعداد جایگاه‌های عرضه این سوخت، رغبت سرمایه‌گذاران برای احداث جایگاه این فرآورده سوختی افزایش یافته و همچنین در زمان سوختگیری، کاهش هزینه سوخت، کمک به معیشت خانوار‌ها و کاهش آلودگی زیست محیطی نیز اثر می‌گذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.