شاخص کل بورس با رشد ۱۸ هزار و ۹۳۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۰ واحدی ایستاد.

شنبه (۱۷ دی) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۲۷۲ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۵۸۴ هزار و ۳۹۱ واحدی قرار گرفت.. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۸ هزار و ۹۳۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۰ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۵ هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «خودرو» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خساپا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۸ هزار و ۹۲۴ واحدی روی پله ۴۸۲ هزار و ۱۲۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۵ هزار و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۱ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۲۶۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۳۱۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک‌ها» و «فرآورده‌های نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های بکام، وسینا و ختوفا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های ساراب، لایسا و بنیرو بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های مدیریت، وطوبی، کرمان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، بپاس و حسیر بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا وافران در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های گدنا، سپیدما و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های میدکو ۲، فاذر ۴ و خودروبیشترین ارزش معامله و نماد‌های فاذر ۴، خودرو۲ و وتجارت بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۱۱۹۴، کارا، اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، دی و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بانکی ها تنها صنعتی هستن که بسیار از بازار عقب موندن و باید رشدشون شروع بشه

متاسفانه دارایکم هر روز فاصله ش با ناو بیشتر میشه

با شاخص یک و 600 دارایکم الان باید 20 هزار تومن معامله میشد نه 10 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
فاصله دارایکم هر روز بیشتر میشه
۶۳۰۰ تومن
نزدیک ۶۵ درصد زیر ارزش ذاتی
این اسمش کلاهبرداری نیست؟؟؟
آخرین اخبار