اجلاس شهرستانی نماز ویژه جامعه کار و تلاش شهرستان در فرمانداری بافق برگزار و از کارفرمایان برتر در حوزه اقامه نماز، خادمان و فعالان فرهنگی این حوزه تجلیل شد.

حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در این اجلاس با بیان اینکه رزق و روزی حلال در کسب مقامات معنوی اثر دارد، گفت: اگر کارگران بکوشند که کار خود را به فعالیتی عبادت گونه تبدیل کنند، رزق حلالی که نصیبشان می‌شود، بر خانواده و فرزندانشان اثر نیکو می‌گذارد.

او افزود: کارفرمایان نیز که می‌کوشند بستر مناسبی برای بالا بردن فرهنگ کارگران مجموعه خود فراهم کنند و با اخلاق نیکو و تعهد شخصی خود به اقامه نماز اول وقت، در عمل الگو و مشوق کارگران باشند، در رشد جامعه بسیار سودمند هستند.

سعادت‌فر کارگر و کارفرما را از ارکان ارزشمند و مؤثر در ارتقای فرهنگی و اقتصادی جامعه برشمرد و بیان کرد: مدیر موفق و برتر کسی است که با رعایت حقوق قانونی افراد مجموعه خود، آن‌ها را همانند فرزندان خود بداند و در برابرشان احساس مسئولیت کند.

او خاطرنشان کرد: کارفرمایان نه تنها برای شخص کارگر، که برای خانواده و فرزندان او نیز برنامه‌هایی از جمله برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان کارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی برای خانواده آن‌ها و... برگزار کنند که می‌تواند در هدایت به سمت ارتقای فرهنگ خانواده و سطح جامعه موثر باشد.

در پایان جلسه از ۲۱ نفر کارفرمایان حوزه نماز، خادمان و فعالان این حوزه و همچنین ۱۰ نفر از برگزیدگان مسابقه تفسیر قرآن تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار