مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: سایت‌های مخابراتی سرقتی در ۲ شهرستان رامهرمز و مسجدسلیمان باردیگر راه اندازی شدند.

رحیم فلاح زاده گفت: سایت جاده‌ای روستایی طریفه رامهرمز که پیش‌تر به دلیل سرقت‌های مکرر و تخریب از کار افتاده بود با پیگیری مخابرات منطقه خوزستان و پس از مکان یابی و تامین تجهیزات، در نقطه‌ای ایمن‌تر بر روی دکل ۴۸ متری جدید و همچنین با ایمن سازی آن، دوباره احیا و نصب و راه اندازی شد.

او می گوید: با وارد مدار شدن مجدد این سایت با تکنولوژی ۲ G، مسیر‌های روستایی طریفه و رامهرمز به روستای نمره یک و نقاط اطراف زیر پوشش آنتن شبکه همراه اول قرار گرفت و مشترکان در آن محدوده پس از سه سال دوباره از نعمت شبکه ارتباطی همراه اول برخوردار شدند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه خوزستان سایت جاده‌ای ۲ راهی مسجد سلیمان به لالی که پیش‌تر مورد سرقت قرار گرفته بود، دوباره احیا، نصب و راه اندازی شد، به منظور توسعه شبکه همراه و ارائه خدمات ارتباطی، با تلاش کارشناسان ارتباطات سیار و با پیگیری‌های مداوم و پس از تأمین مجدد تجهیزات و مکان یابی جدید در نقطه ایمن، سایت جاده‌ای دو راهی مسجد سلیمان به لالی احیا و دوباره نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده گفت: با وارد مدار شدن مجدد این سایت بخشی از جاده حد فاصل لالی به مسجدسلیمان و ۲ راهی لالی به سمت اهواز و مناطق اطراف زیر پوشش شبکه گستره همراه اول قرار گرفت و مشترکین همراه اول در آن نقاط از شبکه همراه اول بهره‌مند شدند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: این سایت سرقتی پس از تامین و نصب تجهیزات فنی از جمله bts، نصب کنتور و شبکه سازی برق و تهیه و نصب ترانس همچنین انجام ایمن سازی کامل طبق استاندارد پس از گذشت یک سال و پنج ماه دوباره نصب و راه اندازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.