سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جان باختن ۶ نفر در حادثه سقوط یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری در جاده رودان به منوجان خبر داد.

فاطمه نوروزیان گفت: متاسفانه عصر دیروز بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، در جاده رودان به منوجان و قبل از تونل منوجان گزارش وقوع یک فقره تصادف به مرکز اورژانس ارسال شد.

نوروزیان گفت: بلافاصله تیم‌های اورژانس به همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام و اقدامات مورد نیاز برای حادثه دیدگان آغاز شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که به علت لغزندگی جاده به دلیل بارش باران، یک دستگاه تریلر بر روی یک خودروی سواری عبوری سقوط کرده و به کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان منجر شده است.

نوروزیان گفت: بر اثر این تصادف ۶ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان بلافاصله به بیمارستان شهرستان رودان منتقل و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

او گفت: اطلاعات تکمیلی این حادثه ناگوار در دست بررسی است و به محض نهایی شدن اطلاعات جانباختگان و مصدومان اعلام خواهد شد.

نقص فنی تریلر علت وقوع حادثه

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: در این حادثه که عصر روز جمعه  ساعت 16:30 دقیقه در جاده رودان به منوجان رخ داد، یک دستگاه کامیون بنز آکسفورد پلاک خارجی در پیچ جاده به علت نقص فنی بر روی دو خودروی پژو و پراید سقوط کرد.

سرهنگ نیکبخت گفت: در این حادثه دو کودک (۲ ماهه و ۴ ساله) و ۴ خانم جان خود را از دست دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.