پدیدۀ مس رفسنجان: تیم ما بی‌نظیر است

لطیفی که اولین گلش در این فصل را به پیکان زد امیدوار است، جواب اعتماد محمد ربیعی را بدهد.

مس رفسنجان موفق شد با گل‌های امید لطیفی و مهدی ترکمان پیکان را از پیش رو بردارد. امید لطفی در این مورد به خبرنگار ما گفت: «بازی خیلی خوبی بود. آقای حسینی تیم خوب و یکدستی ساخته و واقعاً تیم پیکان یکی از تیم‌های سخت‌کوش است و در این بازی هم این موضوع را ثابت کردند، ولی خدا را شکر ما توانستیم یک برد خیلی خوب کسب کنیم. ما به این برد نیاز داشتیم و به لطف خدا و تلاش همه بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او در مورد پاس گل شیمبا و گلی که زد ادامه داد: «بازی کردن کنار بازیکن باتجربه و عالی مثل شیمبا خیلی لذت‌بخش است و من به‌عنوان یک جوان از بودن کنار چنین بازیکن بزرگ و حرفه‌ای لذت می‌برم و چیز‌های زیادی از او یاد می‌گیرم و با پاس گل زیبایی که به من داد خدا را شکر توانستم اولین گلم را بزنم و پایم به گلزنی باز شو‌د و از این بابت خیلی خوشحال هستم.»

این بازیکن درخصوص اعتماد ربیعی به خودش به‌عنوان بازیکن جوان گفت: «من شخصاً از آقای ربیعی بابت اعتمادی که به من و تمام جوان‌های تیم کرده تشکر می‌کنم. او فرصت بازی و درخشش را برای ما فراهم کرده و واقعاً از او تشکر می‌کنم و قطعاً با تلاش بیشتر و به لطف خدا سعی می‌کنم، جواب اعتماد ایشان را بدهم.

وی درخصوص آمار کم‌شکست‌ترین و کمترین گل خورده توضیح داد: «در تیم ما همۀ بچه‌ها بی‌نظیر هستند و همۀ بازیکنان حرفه‌ای کار می‌کنند و تیم ما یک نظم عالی دارد و ما روی نظم و تاکتیک خودمان بالا می‌رویم و آمارمان از خیلی تیم‌ها بهتر است و ازنظر خلق موقعیت جز دو سه تیم برتر هستیم، ولی کم‌شانسی آوردیم و در بازی‌های قبل پایمان کمتر به گلزنی باز شد.»

لطیفی در پایان درمورد دیدار با ذوب‌آهن در جام حذفی افزود: «تمام بازی‌های جام حذفی حکم فینال را دارند و ما با برنامه و تاکتیک خودمان بازی به بازی جلو می‌رویم و تلاشمان را می‌کنیم همۀ فینال‌های این جام را پیروز شویم و جام را بالای سر ببریم. تیم ما برای قهرمانی چیزی کم ندارد و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار