موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز آن‌هایی که چشمان خود را روی دارایی‌های افتخارآمیز بسته‌اند را دچار «خودتحقیری» و «بحران هویت» دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۱۶ دی‌ماه) گفت: ابراز محبت، معاشرت نیکو و احترام متقابل، همکاری متقابل و صبر در برابر ناملایمات برخی از رفتار‌هایی هستند که موجب تحکیم خانواده می‌شوند.

او افزود: حضرت فاطمه (س) حجم عظیمی از آرامش را در محیط خانواده ایجاد کرده بود به گونه‌ای که شخصیتی آسمانی مانند امام علی (ع) که کوهی از اندوه و غصه داشت، می‌فرماید که وقتی به محضر حضرت فاطمه (س) می‌رفت تمام حزن ایشان بر طرف می‌شد.

آقای موسوی‌فرد با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در مورد عظمت حضرت فاطمه (س) و جایگاه زن، یادآور شد که زن مبداء همه خیرات و خوبی‌ها است و حضرت آقا نیز برخلاف بسیاری از افراد که در ایران اسلامی حضور دارند، اما در مقابل غرب حالت منفعلانه به خود می‌گیرند، مطالبه‌گرانه صحبت می‌کند.

خطیب جمعه اهواز ادامه داد: در غرب تمام هویت زن را می‌گیرند تا خرج استکبار و جاهیلت مدرن شود.

به گفته نماینده، ولی فقیه در خوزستان تعداد دانشمندان و زنان دارای افتخار در ایران در قبل از انقلاب اسلامی از تعداد انگشت‌ها تجاوز نمی‌کرد، اما امروز زنان ایران در عرصه‌های فردی و اجتماعی نام‌آور و تاثیرگذار هستند بنابراین آن‌هایی که چشمان خود را روی دارایی‌های افتخارآمیز ما بسته‌اند، دچار خودتحقیری و بحران هویت شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.