امام جمعه گرگان گفت: ارتش با برگزاری رزمایش جاسک قدرت خود را به دشمنان در منطقه نشان داد.

آیت الله سید کاظم نور مفیدی امروز جمعه ۱۶ دی در نماز عبادی سیاسی روز جمعه شهر گرگان گفت: هفته گذشته نیرو‌های چهارگانه ارتش رزمایش بزرگی را در منطقه جاسک برگزار کردند که حاوی پیام مهمی برای رجزخوانی‌های دشمنان بود.

او افزود: ارتش با این رزمایش قدرت خود را به دشمن نشان داد که اگر کوچکترین کاری انجام دهند پایه‌های نظامی آمریکا در منطقه و اسراییل را مورد هدف قرار می‌دهند.

امام جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران شهدا گفت: شهدا با خون خود این کشور را از توطئه و براندازی حفظ کردند و باید از مادران و همسران این شهدا که نقش مهمی در زندگی آن‌ها داشتند در این روز قدردانی شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: فردا ۱۷ دی روزی است که رضاخان قصد کشف حجاب کرد و مدعی بود زنان زیر پوشش حجاب پیشرفتی نخواهند داشت.

او افزود: ما شاهدیم در کشورمان زنان با پوشش حجاب اسلامی چه رشد و پیشرفتی داشته‌اند و چه مسئولیت‌های مهمی را اداره می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی ادامه‌داد: برخی از زنان و دختران تحت تاثیر تبلیغات غربی‌ها فکر می‌کنند حجاب فرمان و دستور خداوند نیست در صورتی که به حجاب در قرآن و دستورات دینی تاکید شده است.

او با اشاره به تاریخ ۲۰ دی و کشته شدن میرزاتقی خان امیرکبیر گفت: امیرکبیر مرد بزرگی بود و در راه رشد کشور به شهادت رسید.

امام جمعه گرگان گفت: تکیه بر توان داخل، مخالفت با بیگانگان و مبارزه با فساد درباریان از جمله ویژگی‌های امیر کبیر بود و در مقابل هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نیاورد.

او گفت: مسئولان کشور هم باید افراد لایق و شایسته را در امور مختلف به کار گیرند چراکه این کار کشور را در مقابل تهدیدات دشمن ایمن می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.