امام جمعه ساری گفت:استکبار جهانی در پی عادی سازی و فرهنگ سازی کشف حجاب در جامعه اسلامی است.

آیت الله محمدی لایینی امام جمعه ساری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه استکبار جهانی در پی عادی سازی و فرهنگ سازی کشف حجاب در جامعه اسلامی است، گفت: ترویج بی حجابی در جامعه استراتژی غرب است که زیبنده جامعه اسلامی نیست.

او با محکوم کردن اقدام شنیع رضاخان ملعون و روز کشف حجاب، افزود: متاسفانه تبعات این اقدام همچنان در جامعه وجود دارد و خانواده‌هایی که با سیاست دشمنان به کشف حجاب کشیده شدند و این فرهنگ و تربیت به آنان منتقل شده همچنان در حال ترویج این معضل هستند.

خطیب جمعه ساری با تاکید برلزوم نظارت اصناف و اماکن در بحث فروش و عرضه لباس‌های نامتعارف و کشف حجاب فروشندگان و خریداران، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری؛ حجاب یک واجب شرعی است وهمه باید به این مهم توجه داشته باشند.

او با بیان اینکه راه سردار سلیمانی، ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی است حضور دوستداران این شهید والامقام از ۷۰کشور دنیا در آیین تجلیل شهید سلیمانی را نشان از جایگاه والای این فرمانده شجاع جبهه مقاومت و مقابله با استکبار و ایمان و باور مردم به راه و آرمان سردار شهید دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۶ دی ۱۴۰۱
با سلام بنظرم باید در فعالیت اعتقادی تلاش شود همه چیز را کلا به دشمن نسبت ندهیم وقتی برخی از کارکنان اداره حجاب را رعایت نمی کنند و حتی موردی مشاهده نمودم کارمند اداره به خانم بد حجاب پیشتر به کارش رسیدگی می نموده البته قبل از این اتفاقات بوده ولت اول باید با اماکن دولتی و اتحادیه ها مبارزه با بی حجابی را شروع نماید و اعتماد مردم را جلب نماید فقط در حد یک شعار نباشد یا کارمندی در ورود به اداره حجاب داشته باشد وقتی از اداره خارج گردیده بی حجاب یا بد حجاب باشد و...به امید اجرای رعایت قانون خدا برای همه در عمل