جوکار گفت: مادران و همسران شهدا اسطوره ساز بوده و بهترین الگو برای زنان جامعه هستند.

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی داشت. مادران و همسران شهدا اسطوره ساز هستند

در این پیام آمده است: سیزدهم جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، بانوی ماجده و بزرگواری است که حیات گرانقدر خویش را صرف حمایت و صیانت از، ولی خود نمود و با صبر، پایمردی و استقامت در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش در راستای ادای دین خود به اسلام در شمار فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

مادران و همسران شهدا اسطوره ساز بوده و بهترین الگو برای زنان جامعه هستند، زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند و همواره باید از خدمات آن وارستگان که به راستی واژه عشق را برایمان معنا کردند، تقدیر و تجلیل شود.

اینجانب ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و ارج نهادن به صبر، خلوص و از خودگذشتگی مادران گرامی و همسران مکرمه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه شهدای والامقام استان یزد، از درگاه ایزد منان سلامتی، عزت و توفیق روزافزون خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را تحت توجّهات حضرت، ولی عصر (عج) و فرامین، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.