امام جمعه مشهد گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، ما همچنان پیروز میدان هستیم و این انقلاب، سرمایه ما محسوب می‌شود.

آیت الله سیداحمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های این هفته نمازجمعه در جوار بارگاه منور رضوی، گفت: این انقلاب باعث عزت و سربلندی ما در دنیا شده و حتی در جنگ اقتصادی که سه ضلع مثلث آن "تحریم، توطعه و فتنه" است، باز هم ما پیروز محسوب می‌شویم.

او افزود: در محاصره این سه گانه، ما سه درصد افزایش صادرات داشتیم، نفت کشور ارزشی چند برابری یافت، آمار بیکاری در کشور تک رقمی شد و در ساخت مسکن برای جوانان موفق عمل کردیم.  

امام جمعه مشهد ادامه داد: این موارد نشان می‌دهد که دشمن بازهم شکست خورد؛ همانطور که در اغتشاشات اخیر شکست خورده بود.

خطیب جمعه مشهد خطاب به مردم، از آن‌ها خواست اقتصاد خود را تمام و کمال به نرخ ارز گره نزنند و تصریح کرد: مردم باید بدانند نرخ ارز در کشور ما فقط ۲۰ تا ۲۵ درصد تاثیر دارد و رشد و پیشرفت لحظه‌ای ما، ملموس است.  

آیت الله علم الهدی در ادامه با اشاره به تقسیم بندی جنگ به دو نوع "نظامی" و "نرم"، بیان کرد: در جنگ نظامی، آن شخصی که تا ساحل مدیترانه پیش رفت و دشمن را عقب راند، سردار سلیمانی بود که با فداکاری و رشادت هایش در این نوع جنگ، ما را پیروز میدان کرد و در جنگ نرم و جنگ روانی، کسی که در مقابل انحرافات دشمنان ایستاد، "علامه مصباح یزدی" بود و ما تا همیشه قدردان و قدرشناس این دو عزیز هستیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی از خطبه‌های عبادی نماز جمعه این هفته مشهد، تاکید کرد: اعمال ما در صورتی ارزش دارد و پذیرفته است که تقوا در آن دیده شده باشد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: عمل بی تقوا ارزشی ندارد؛ حتی اگر تمام سال روزه گرفته شود و یا میلیون‌ها رکعت نماز خوانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار