بنابر اعلام رسانه‌های روسی آتش بس از ظهر امروز، در کل خط ارتباطی به اجرا درآمده و تا پایان هفتم ژانویه ادامه خواهد داشت.

تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد آتش بس یک جانبه روسیه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور، از ظهر امروز به وقت مسکو در سراسر جبهه اوکراین به اجرا درآمده است.

شبکه یک دولتی روسیه اعلام کرد: "از ظهر امروز، آتش بس در کل خط ارتباطی به اجرا درآمد. این آتش بس تا پایان هفتم ژانویه ادامه خواهد داشت. "

اجرای یک جانبه آتش بس روسیه در حالی است که شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی قبل به نقل از مقامات طرفدار روسیه در دونتسک گزارش داد، با وجود آغاز آتش بس اعلام شده از سوی روسیه، نیرو‌های اوکراینی محله پتروفسکی در دونتسک را هدف شش گلوله توپ قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۹:۴۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
روسیه طرفدار صلح است. نشانه اش همین آتش بس است.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۰۳ ۱۶ دی ۱۴۰۱
نقص آتش بس... بله خب ۲۰ تا کشور پشتش هستن. مگه صدام نبود؟ آقای دلقک از آتش بس استفاده کن و جنگ رو تمام کن. نگذار کشتار بیشتر بشه ای حیوان پس تر از صدام...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ دی ۱۴۰۱
نباید به روسیه اعتماد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دقيقاً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
۴ دلیل بیاورید که چرا نباید در حال حاضر به روسیه اعتماد کرد آمریکا و زلنسکی که بیشتر غیر قابل اعتمادند اولا" آمریکا جنگ افروز ترین و آدم کش ترین کشور جهان است از جنگ های جهانی بگیر تا همین الان در سوریه و عراق و اوکراین - دوما" زلنسکی از روز اول یه خط مستقیم اختصاصی با کاخ سفید داشته و مدام از بایدن و دیگران دستور می‌گرفته - سوما" این آمریکاست که هر روز با ارسال سلاح و تجهیزات جدید به اوکراین در آتش جنگ می دمد و اجازه نمی دهد زلنسکی حتی آتش بس چند روزه را بپذیرد - چهارما" این آمریکاست که در حاشیه جنگ به سایر کشورها اتحام همراهی با روسیه را میزند و با تحریم و هژمونی رسانه ای به آن کشورها حمله می‌کند درحالی که خود مستقیم به زلنسکی دستور می دهد و تمام قد چه مالی سیاسی، رسانه ای و نظامی در جنگ حضور دارد - بله دقیقا" به امریکا و جیره خورانش نباید اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اونوقت میشه به آمریکا و.. اعتماد کرد؟؟؟!
آخرین اخبار