سامسونگ تضمین کرده که تا سال ۲۰۲۷ یرای گوشی A ۱۴، به روزرسانی‌های جدید منتشر می‌کند.

در نمایشگاه CES، سامسونگ از گلکسی A۱۴، ۵G، اولین گوشی این شرکت در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. اکثر برند‌ها به سرعت اکثر دستگاه‌های اندرویدی سطح پایه را کنار می‌گذارند. اما در بیانیه‌ای، سامسونگ گلکسی A۱۴، ۵G را برای چهار سال ارتقاء امنیتی تضمین کرد. این نشان می‌دهد که سیستم تا سال ۲۰۲۷ به طور مداوم به روز می‌شود. این یک چیز مهم برای Galaxy A۱۴، ۵G در رابطه با قیمت آن است.

به‌روزرسانی اندروید گوشی به ناچار قبل از پشتیبانی امنیتی منقضی می‌شود. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که این گوشی هوشمند که با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود، دو به روزرسانی قابل توجه اندروید را دریافت خواهد کرد. بنابراین، گلکسی A۱۴ برای مدت زمان قابل توجهی به روز بودن خود ادامه خواهد داد.

صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD + LCD گلکسی A۱۴، ۵G که پیش بینی می‌شود با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش برسد، به احتمال زیاد دارای نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی همچنین امکان شارژ سریع ۱۵ واتی را فراهم می‌کند. این مدل که دارای پردازنده اگزینوس ۱۳۳۰ سامسونگ است، با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی به عنوان پیکربندی پایه ارائه می‌شود.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی A۱۴، ۵G دارای دیافراگم f/۱.۸ است؛ و دارای دو سنسور دیگر در پشت است. دوربین اصلی با یک دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. در قسمت جلویی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.

 این گوشی هوشمند به لطف پشتیبانی طولانی مدت از به‌روزرسانی‌ها و همراه با قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند می‌تواند فروش زیادی را در سطح ابتدایی ایجاد کند.

برچسب ها: گوشی ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار