استاندار کرمانشاه گفت: برای پیشرفت این استان به مرز‌های فعال، پویا و روان و با امنیت نیاز داریم که خوشبختانه امنیت آن برقرار است و باید در یک زمان‌بندی مناسبی این اتفاق بیفتد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در حاشیه سفر به قصرشیرین و بازید از ظرفیت‌های مرزی این شهرستان با حضور در مرز رسمی پرویزخان گفت: یکی از گلوگاه‌های تقویت امور اقتصادی و اشتغال در استان کرمانشاه مجموعه‌های فعال مرزی ما است.

وی اظهار کرد: پرویزخان به عنوان یکی از مرز‌های باسابقه و مهم نقش مهمی در ارتقای توانمندی بیشتر فضای کسب و کار، اشتغال و کار آفرینی در استان کرمانشاه دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: امروز با حضور در مرز پرویزخان در خدمت فعالان امور اقتصادی بودیم، مسایل و مشکلاتی در این مرز رسمی هست که برازنده کشور و استان کرمانشاه نیست از این رو باید با جدیت و زمانبندی مناسب این مشکلات برطرف شود تا فضای خوبی برای صادرکنندگان و رشد و شکوفایی بیشتر اقتصادی استان کرمانشاه فراهم شود.

استاندار: کرمانشاه برای پیشرفت به مرز‌هایی فعال، پویا و روان نیاز دارد

صحرایی ادامه داد: پرویزخان هم به لحاظ رفت و آمد مسافری و هم عبور و مرور کالا در هر ۲ حالت برای استان کرمانشاه خیلی مهم است و امروز در این مرز خدمت فعالان اقتصادی بودیم.

وی گفت: در فرصت‌های بعدی مجموعه‌های متنوع مختلف مرزی را باید بررسی کنیم که بتوانیم شرایط را برای شکوفایی و پویایی مرز‌های استان کرمانشاه و رشد اقتصادی در یک زمانبندی مناسب فراهم کنیم .

استاندار کرمانشاه گفت: در طرح منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین باید آینده را دید و نگاه بلند مدت به زیرساخت‌های این منطقه داشته باشیم.

محمدطیب صحرایی افزود: شهرستان مرزی قصرشیرین یک ریشه زیبای تاریخی دارد که باید قدر آن را بدانیم.

وی اظهار کرد: باید کار در این شهرستان به اندازه تمدن و تاریخ بلند آن باشد، چون یکی از آسیب‌ها این است که کار در مناطق، ریشه دار و ماندگار نیست.

استاندار کرمانشاه گفت: مشاوران طرح منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین باید ماندگار و بلند مدت فکر کنند و امروز و مشکلات کنونی را مورد توجه قرار دهند.

صحرایی ادامه داد: ما تردد مسافران و مهمانان را داریم از این رو نیاز است هم برنامه کوتاه مدت و هم برنامه بلند مدت داشته باشیم و در سفر آینده به این شهرستان باید آثار کار را عملی ببینیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.