دو ورزشکار کرمانشاهی در رشته پرتاب وزنه برای حضور در رقابت‌های جهانی به امارات اعزام می‌شوند.

عزت الله پرنیان رئیس هیات جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت : یاسین خسروی و مجتبی احمدی در رشته پرتاب وزنه دو ورزشکار کرمانشاهی دعوت شده به مسابقه‌های جهانی هستند.

عزت الله پرنیان افزود: این رقابت‌ها از هفتم اسفند امسال با حضور ۴۰ کشور در امارات برگزار می‌شود.

۲ ورزشکار کرمانشاهی در اردوی تیم ملی هاکی حضور دارند

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران، از ۱۳ بهمن ماه به مدت ۶ روز در آفریقای جنوبی با تیم‌های شرکت کننده رقابت می‌کند.

محسن بهلولی هاکی کار کرمانشاهی در این دوره از رقابت‌ها در کنار ملی پوشان کشورمان بازی می‌کند.

دیگر هاکی کار برتر استان کرمانشاه مسعود بهلولی، در جایگاه مربی در کنار تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در این رویداد جهانی حضور خواهد داشت.

کمتر از یک ماه، تا آغاز رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی، باقی مانده است.

رقابت‌هایی که در آن، برترین‌های هاکی سالنیجهان، رویاروی هم قرار می‌گیرند.

درخشش تکواندوکاران استان در رقابت‌های آزاد قهرمانی

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه گفت: تکواندوکاران استان در رقابت‌های آزاد قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور با کسب ۶ مدال رنگارنگ بسیار خوش درخشیدند.

مهدی همتی اظهار کرد: این دوره از مسابقات تحت عنوان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی از روز هفتم دی ماه با حضور ۸۲۶ تکواندوکار از سراسر کشور در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، در نهایت عصر روز یازدهم دی ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها تکواندوکاران شایسته استان در ۲ رده آقایان و بانوان در مجموع صاحب سه مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز شدند.

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه یادآور شد: «علی خوش روش» در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم از کرمانشاه در یک رقابت نزدیک با پیروزی برابر امیرمرتضی عابدیان از استان مازنداران به مدال طلا رسید که در همین وزن «شایان صحبتی» از کرمانشاه نیز به مدال برنز دست پیدا کرد.

همتی گفت: در وزن منفی ۸۷ کیلوگرم نیز «آرین سلیمی» از کرمانشاه و سهیل محمدیان از البرز راهی مبارزه نهایی شدند که در دیدار نهایی این وزن سلیمی در ۲ راند پیروز شد و به نشان طلا دست یافت.

وی اضافه کرد: در رده بانوان نیز «کوثر اساسه» به مدال طلا رسید و «آتوسا پروین» و «سحر مرادی» نیز به مدال نقره دست یافتند.

همتی ادامه داد: این سه بانوی تکواندوکار شایسته استان کرمانشاه همچنین از سوی کادر فنی به اردوی انتخابی تیم ملی بانوان نیز دعوت شدند که دعوت از این تعداد ورزشکار برای نخستین بار در تاریخ تکواندو بانوان استان بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.