پورعلی گنجی: با همه مشکلات قهرمان نیم فصل شدیم/ تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود مشکلاتی همانند نبود هواداران توانستیم قهرمان نیم فصل شویم.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  پر گل مقابل نساجی اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و مهم ۳ امتیاز بازی بود که به دست آوردیم.

او درباره  قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل بیان کرد: ما مشکلاتی را در نیم فصل داشتیم که یکی از آن‌ها نبودن هواداران بود، ما دوست داشتیم هواداران بودند و بردهایمان را با هواداران تقسیم می‌کردیم. با همه این مشکلاتی که بود شکر خدا توانستیم قهرمان نیم فصل شویم. امیدوارم همین روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم قهران لیگ شویم.  

مدافع تیم پرسپولیس درباره  اتفاقات آخر بازی گفت: یک سری حرف‌ها در زمین رد و بدل شد که واقعا نمی‌دانم چه حرفایی رد و بدل شد که مهدی را آن طور بهم ریخت. مهدی پسر آرامی است و خدا می‌داند چه حرف‌هایی رد و بدل شده است که این اتفاق رخ داد.

پورعلی گنچی درباره  رفتنش از پرسپولیس و حواشی که ایجاد شده بود گفت: فکر می‌کنم اتفاق بدی بود که درباره من رخ داد و برداشت بدی را از صحبت‌های من شد. من گفتم اگر هواداران نباشند هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان وجود ندارد. از همین جا اعلام می‌کنم که ما بازیکن پرسپولیس هستیم و سعی می‌کنیم روند پرسپولیس به همین شکل باقی بماند. تمام هدفم این بود که هواداران حضور داشته باشند و بتوانیم در کنار هواداران باشیم و موفق شویم و تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار