ارتفاع برف در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری به ۵۲ سانتیمتر رسید.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از بارش ۱۴ سانتی‌متر برف جدید در ایستگاه کوهرنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: با احتساب بارش جدید، ارتفاع برف در این ایستگاه به ۵۲ سانتیمتر رسید.

مهران چراغپور افزود: همچنین در سامان ۱۰ سانتی‌متر، ایلبگی ۱۰ سانتی‌متر، بلداجی ۵ سانتی‌متر و شهرکرد ۴ سانتی متر و فرخشهر نیز یک سانتی‌متر برف ثبت شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و با فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان، میزان برف مذاب در ایستگاه بازفت ۴۸.۶ میلیمتر، مالخلیفه ۵۰.۵ میلیمتر، کوهرنگ ۳۲ میلیمتر، لردگان ۳۱.۳ میلیمتر، صمصامی ۲۵.۹ میلیمتر، لیرابی ۲۵.۲، اردل ۲۷ میلیمتر، فارسان ۱۵.۶ میلیمتر، شهرکرد ۲۱.۴ میلیمتر، سورشجان ۱۸ میلیمتر و شلمزار ۲۱ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری شدت بارش‌های ناشی از این سامانه را تا بعدازظهر روز پنجشنبه اعلام کرد و گفت: بارش‌ها از این زمان به بعد تضعیف می‌شود و این سامانه در ظهر جمعه به طور کامل از استان خارج می‌شود.

چراغپور دمای صبح پنجشنبه شهرکرد را یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد افزود: برای روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
farah
۱۴:۴۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
با سلام ، مدت یک ماه است در جدول پایش کیفی هوای کشور شهرکرد مرکز استان از نقشه کشور حذف شده و وضعیت شاخص آلودگی آن نمایش داده نمیشود این یک تخلف بارز است ، میزان آلودگی هوای استان چهارمحال در جداول دیگر نشان از افزایش روزافزون آلاینده های صنعتی را نشان میدهد که مربوط به پتروشیمی اوره و آمونیاک لردگان است و موجب افزایش مشکلات حاد تنفسی در ساکنین استان شده است چرا مدیریت HSEاین پتروشیمی متعهد به کنترل آلاینده های پتروشیمی نیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۶ دی ۱۴۰۱
چرا اینقده دروغ میگید هم برای دما و هم برای بارندگی‌