رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اردبیل از برگزاری مسابقات جایزه بزرگ این رشته طی بهمن امسال در اردبیل خبر داد.

یونس انعامی گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ بدن‌سازی و پرورش اندام برای اولین بار در کشور با هدف رشد بدن‌سازی استان اردبیل طی بهمن امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اردبیل می گوید: در این مسابقات جوایز نفیسی به مبلغ یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و شاهد حضور ورزشکارانی از سایر استان‌ها نیز خواهیم بود.

به گفته او، طی رایزنی‌های انجام‌گرفته با فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام کشورمان، نفرات برتر در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت خواهند کرد.

انعامی گفت: طی ۶ ماه گذشته شاهد برگزاری رقابت‌های متعددی از جمله برگزاری رقابت‌های پنجمین دوره قهرمانی کشور در رشته مچ‌اندازی بانوان در سرعین، میزبانی و تیم‌داری در رقابت‌های لیگ پاورلیفتینگ،کسب عنوان پنجمی هیأت در رشته پاورلیفتینگ و برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بین ورزشکاران رشته بدن‌سازی و پرورش اندام بودیم.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام استان اردبیل از کسب عناوین جهانی ورزشکاران در مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان خبر داد و می گوید: انصار مردانی و سجاد طاهری به نمایندگی از استان اردبیل در این رقابت‌ها موفق شدند مدال نقره و برنز را برای استان به ارمغان آورند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.