استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اقتصاد، گفت: کار نشد در این خطه پهناور نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

  محمد کرمی در نشست با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت:  یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان، حوزه اقتصاد است که علت‌های مختلفی دارد و بخش عمده آن حرکت نکردن بر پایه تولید و عدم مشارکت مردم است.

وی با بیان این مطلب که بخش اقتصاد در کشور اهمیت زیادی دارد، تاکید کرد: باید در حوزه اقتصادی پیشرفت کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید لزوم توسعه تجارت افزود: تولید، نیاز به بازار فروش دارد و در این راستا سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی برای توسعه تجارت دارد که باید از این فرصت به بهترین شکل بهره گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک تولید کننده، دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.

کرمی با اشاره به ظرفیت معادن در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی تولید ثروت کنیم، کار نشد در این خطه پهناور نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و محکم اجرا و پیگیری خواهیم کرد چرا که باید مشکلات برطرف شوند.

وی افزود: به همت و تلاش همه، تغییر در استان سیستان و بلوچستان اتفاق خواهد افتاد و جایی که نیاز به دستور است، دستورات صریح شفاف و روشن داده می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: خداوند ظرفیت تجارت و نعمت مرز را در این استان قرار داده بنابراین باید به نحو مطلوب از این موهبت بهره گیری کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار