معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: قطعات هشت‌گانه راه‌آهن میانه اردبیل به صورت صد درصد فعال است و به سرعت عملیات اجرایی در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ ایرج بیگدلو  در نشست بررسی مشکلات طرح‌های زیربنایی در اردبیل افزود: با وعده مسئولان کشوری قرار است راه‌آهن میانه اردبیل تا پایان دولت دهم تحویل مردم شده و حلاوت و شیرینی آن را مردم احساس کنند.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر راه‌آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد با اخذ مجوز 215 پیگیری می‌شود، گفت: قرار است از سال آینده عملیات اجرایی این بخش از راه‌آهن اردبیل نیز شروع شود تا در یک اتصال واقعی به خط ریل حوزه قفقاز بتوانیم توسعه همه‌جانبه استان اردبیل را رقم بزنیم.

بیگدلو در ادامه با اشاره به طرحهای راه‌سازی شهرستان خلخال و اجرای دیرهنگام برخی از طرحها گفت: شهرستان خلخال از چهار مسیر می‌تواند به استان‌ها و مناطق همجوار متصل شده و از بن‌بست واقعی نجات پیدا کند که با احداث محورهای مواصلاتی و راه‌های ارتباطی می‌توان در این امر موفق عمل کرد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل همچنین یکی از مسیرهای زیبا و پرجاذبه و گردشگرپذیر خلخال را مسیر پونل اعلام کرد و افزود: در سال آینده از این طرح زیبا بهره‌برداری می‌شود تا اهالی بتوانند از ظرفیت این مسیر و توانمندی‌های آن بهره ببرند./س 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.