تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند تحویل متقاضیان داده شده و ۲ هزار و ۷۸۰ واحد در مراحل نهایی ساخت قرار دارند.

امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از واحد های مسکن مهر پرند در فاز ۶ بازدید کرد و با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند و پیمانکار و مهندسین پروژه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار به روند اجرایی، چالش‌ها، مشکلات و مسائل جاری پرداخته شد و گزارش‌های آماری به‌صورت شفاهی بیان شد.

به گفته فریبرز پور روانبخش پیمانکار پروژه، زمان زیادی تا بهره‌برداری کامل واحدها در این فاز باقی نمانده است؛ ۳ هزار و ۲۰۰ واحد تا کنون تحویل داده شده، یک هزار و ۲۸۰ واحد تا ۲۰ روز آینده تحویل داده می‌شود، همچنین ۱۵۰۰ واحد تا آخر سال و ظرف سه ماه آینده تکمیل و تحویل داده می‌شود.

پور روانبخش با بیان این‌که زیربنای کل این واحدها ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع است، متراژ هر واحد مسکونی را بین ۹۵ تا ۱۰۵ متر تخمین زد.

وی در پاسخ به معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای پیگیری تحویل پروژه اظهار کرد: کارهای اولیه و تأسیسات زیربنایی به اتمام رسیده و در مرحله تکمیل نهایی پروژه هستیم.

در خاتمه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به هدف‌گذاری کلان دولت و احقاق حق اقشار ضعیف، تهیه گزارش‌های آماری دقیق و مستدل، استخراج اطلاعات و پردازش درست آن‌ها را ضروری دانست و تولید سند موثق آماری به منظور تصمیم‌سازی های کلان دولتی در راستای کمک به جامعه هدف و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
ولا منم زمانی روحانی برای مسکن ملی پرند اسم نوشتم تا الان ۵ تا ۴۰ تومان واریز کردم میچ خبری از خونه نیست کسی هم جواب گو نیست نمیدانم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دخترم کارگره در زمان روحانی برای مسکن ملی ثبت نام وآورده داده در همدان زمین در شهرک بهشتی( حصار شمس) واگزار شده تا الان جمعا ۴ بار آورده گرفتن ولی اصلا هیچ اطلاع رسانیی نکردن بنیاد مسکن فقط تهدید میکنه که اگر واریز نکنید فرد دیگه جایگزین میشه نه را پس ونه راه پیش دارند اصلا صاحب نداره یکی جوابگو نیست
آخرین اخبار