معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: سازمان بهزیستی دستخوش حوادث نیست و ساحتش مبرای از مسائلی مانند جناح‌بازی است.

محمدرضا جان‌نثاری در مراسم تودیع مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و معارفه سرپرست این اداره کل اظهار کرد: فعالیت‌های بهزیستی در عرصه‌های مختلفی از جمله خدمت رسانی به سالخوردگان و معلولان اثرگذاری فراوانی در جامعه دارد و اگر یک روز این فعالیت‌ها تعطیل شود مشکلات عدیده‌ای ایجاد می‌شود.

او ادامه داد: باید بررسی کنیم که این خدمات چقدر در جامعه دیده می‌شود و به عنوان مثال مردم چقدر از خدماتی که شبانه‌روزی در مراکز نگهداری از معلولان ذهنی ارائه می‌شود مطلع هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: فعالیت در بهزیستی شبیه دیگر فعالیت‌ها نیست، اینجا بعد انسانی برجسته است و همه خاموش و بدون چشمداشت به جامعه هدف خدمت می‌کنند.

جان‌نثاری تصریح کرد: خدمت در این سازمان خالص‌تر است و نباید فراموش کنیم مخاطبان و جامعه هدف این سازمان از گروه‌هایی هستند که وظیفه حاکمیت رسیدگی به آن‌هاست و بخشی از سرمایه اجتماعی نظام محسوب می‌شوند.

در این آیین ضمن تکریم، ولی الله نصر اصفهانی، ناصر چاووشی به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ماده ۲۷ سه ماه گذشته برای بیماران شدید وخیلی شدید بدون شغل هر ۳ماه واریزمیشد ولی ۳ماه گذشته واریز نشده لطفا پیگیری کنید واریز بشه ممنون