رضائیان زاده مطرح کرد

اهمیت نقش خانواده در سرنوشت جامعه و کشور

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به اهمیت نقش خانواده در سرنوشت جامعه و کشور، بر هم افزایی بیش از پیش دستگاه های اجرایی برای اجرای هر چه بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد.

دکتر عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز امروز در بیستمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت، با اشاره به اهمیت نقش خانواده در سرنوشت جامعه و کشور گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است که در دولت سیزدهم به طور گسترده تری به این مقوله پرداخته شده است.

او با اشاره به سیاستگذاری های دولت سیزدهم در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همه دستگاه های اجرایی موظف به انجام این امر ارزشمند هستند که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گام های مهمی در این رابطه برداشته شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای این قانون در مجموعه وزارت بهداشت و به تبع آن دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دستور کار قرار دارد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با برگزاری نشست های هفتگی منظم و مستمر، ضمن ارزیابی چالش ها، در حال انجام راهکارهای عملیاتی برای پیشبرد اهداف این برنامه است.

دکتر رضائیان زاده اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و رفع چالش آن را نیازمند هم افزایی، همراهی و همیاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان دانست و گفت: مجموعه سلامت فارس در حیطه های مختلف به ضرورت تحقق این برنامه و همچنین ارائه خدمات سلامت محور در این حوزه، تمامی توان خود را به کار بسته است.

این مقام مسئول، همچنین بر فرهنگ سازی حمایت از خانواده و ترویج فرزندآوری در افکار عمومی تاکید کرد و نقش صدا و سیما، رسانه ها، خبرگزاری ها، خبرنگاران، فعالان فرهنگی و اجتماعی را در این زمینه بسیار موثر دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار