معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: پیاده روی دیروز بیشتر از جمعیت اغتشاشگران بود طی این چند ماه بود.

سردار معروفی در مراسم گردهمایی فرزندان شهدا با اشاره به اینکه سخن گفتن درباره شهدا و شهید سلیمانی سخت است، گفت: شهدا ثابت کردند اگر در عاشورا بودند امام حسین تنها نمی‌ماندند و سد بلای تاریخ اسلام می‌شدند.

او افزود: پدران شما در کوره آتش به تقویت دین کمک کردندو سوختند و اربا اربا شدند، اما لحظه‌ای تردید و شک نکردند و بصیرت در آن‌ها نهادینه بود. پدران شما زیر نظر سردار ۸ سال عاشورا و کربلا را تکرار کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: کربلا تنها مقام مقدسی است که انسان‌ها برای خدا در جان دادن برای امام حسین سبقت گرفتند و دعوا بود و جنگ نیم روز عاشورا ۸ سال تکرار شد، پدران شما برای حفظ ناموس و وطن و انقلاب تلاش کردند و سر گردان اول دعوا بود، پدران شما ۸ سال عاشورا را تکرار کردند و برای همین ملت جاوردان است.

او در ادامه گفت: نطفه ما در عاشورا بسته شد و در سال ۵۷ شکوفا شد و مفهوم این است که در جنگ با امام حسین چند هزار نفر در برابر یاران امام حسین ایستاندند و جهل عقل بود و اون هزار نفر نتوانستند ذهن ۷۲ نفر را تصرف کردند، دشمنان شما نمی‌توانید روی ذائقه و ذهن ما تصرف کنید، زیرا ما زاییده عاشورا هستیم.

سردار معروفی افزود: حاج قاسم فرمود ما ملت امام حسینیم و ملت عاشوراییم یعنی ذائقه اش را نمی‌تواند دشمن تغییر دهد و ملتی که عاشورایی است بن بست ندارد و رستگار و سربلند و با عزت است و هر دو آن پیروزی است و حق را با امام خود می‌سنجد و امام برایش خورشید است و به میل امامش عمل می‌کند مثل حاج قاسم و ذوب در امام و ولایت می‌شود تا بتواند رسالتش را انجام دهد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: ۳ سال گذشت شما با همه وجودتان می‌گویید عمو قاسم و با همه وجود  می‌گویید که حالا یتیم شدیم.

او بیان کرد:گره قلبی شما با عمویتان عین ۵ فرزند حاج قاسم است و اون‌ها وقتی بابا را نشان می‌دهد تحمل ندارند و شما هم همین جور هستید، تشییع او را دیدم که حقیقت انقلاب تشییع سردار بود، پیاده روی دیروز بیشتر از جمعیت اغتشاشگران بود طی این چند ماه بود.

سردار معروفی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب اهل بیت است و سعی کنید این عاطفه مقدس را در وجودتان نگه دارید، زیرا باعث می‌شود گره قلبی به اهل بیت قوی و شما را مصون می‌کند و این توفیق بزرگ همه ما و جامعه اسلامی ما.

سردار معروفی بیان کرد: شهید سلیمانی را با ذوالفقاری و فرمانده لشکر نباید معرفی کرد بلکه او محصول انقلاب و امام و رهبری است و مربی او امام خامنه‌ای است برای این انسان بزرگ درشهید سلیمانی نماد و الگوی هر آزادی خواهی است

او در ادامه گفت: از نظام فکری شهید سلیمانی مطالبی را  بیان میکنم ، اولین مولفه شهید سلیمانی ایمان واقعی و قلبی است و حسن ظن به انوار الهی است و با تمام وجود پذیرفته است. شهید سلیمانی خدا را سال‌ها در کلبه آتش و دهان شیر یاری کرد و خدا در مقابل شقی تری افراد او را یاری کرد

سردار معروفی گفت: دومین مولفه او توکل به خدا بود و مگر قدرتی بالاتر از خدا وجود دارد و از امپراطور بترسیم ... و سردار به ترامپ گفت آقای ترامپی قمار باز من حریف توام ، او دشمن را تحقیر کرد و یکی از ویژگی‌ها او تحقیر دشمن بود و ایران و ایرانی را بزرگ کردن، مولفه سوم توسل به اهل بیت و به خصوص حضرت فاطمه بود. عجیب بود عشق معمولی نبود و اراده معمولی نبود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بصیرت حاج قاسم بود و بصیرت از ایمان است و بصیرت حاج قاسم بصیرت عباس بن علی بود و وفا و ادب حاج قاسم به امام و معرفت نسبت به امام و او با میل امام کار کرد و این را از مکتب حضرت ابوالفضل بود.

او در ادامه افزود: ویژگی دیگر حاج قاسم صبر او است صبر او در مقابل دشمن یک جور بود و معتقد بود اگر کسی که به نظام وصله است برگرد و صبر سخت بود، مولفه دیگر سردار سلیمانی ولایت پذیر و ولایت باور بودن و او با میل رهبری کار می‌کرد خیلی‌ها گفتن از سوریه برگرد، ولی او به امامش باور داشت.

او با اشاره به اینکه در موقوف نامه بیت الزهرا  نیز به ولایت و امام خمینی اشاره کرده است، گفت: امام ایران و ایرانی را قوی کرده است،کار مردم کرمان خیلی سخت کرده اینکه وصیت کردند در کرمان تدفین شوند و در وصیت نامه می‌نویسد دوست دارم کرمان و کرمانی با ولایت بماند.

سردار معروفی گفت: ویژگی دیگر او اخلاص او بود و اخلاص عمل او همه کار‌ها را برای خدا انجام میدهد و حاج قاسم ۳ بار تکرا رمی کرد اخلاص در عمل و همه چیز برای خدا بود و این در وجود حاج قاسم موج میزد و به خاطر خدا کار می‌کرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شهید سلیمانی را با نظامات او تعریف کنیم و نظامات مهم، چون صاحب مکتب است ، اقتصاد شهید حاج قاسم عجیب است طی سال‌ها یک دلار و یک ریال ماموریت نگرفته است؛ نمی‌شود عقبه مادی تعریف کرد و در راه خدا جان داد.

سردار معروفی بیان کرد: مبنای شهید سلیمانی دستگیری است و جبهه اسلام نباید ضعیف شود؛ و با نگاه رفاقت در همه کشور‌ها نیروی حشد الشیبی، لبنان و ... کار کرد، شهید سلیمانی از فرماندهانی که ۱۰۰ درصد از فرمانده اش دفاع می‌کرد، شهید سلیمانی عشق به فرزندان شهدا و شهدا داشت، او ذره‌ای نگاه سیاسی بازی نداشت.

سردار معروفی افزود : طی حوادث اخیر همه اقشار عالم با کشور و ملت ما جنگید ، در دفاع مقدس و ۱۸۸ هزار شهید دادیم نگذاشتیم پای اجنبی به ما برسد و نگذاشتیم دست آن‌ها به ناموس برسد حالا چه کسی ناموس پرست است؟! بعد از آنکه دشمن داعش ایجاد کرد و دعوا سر اسلام واقعی و اسلام وارونه بود و عموقاسم چه کار کرد؟! حاج قاسم سد بلا شد و نگذاشت دشمن دستش به حرم حضرت زینب برسد.

سردار معروفی گفت:  حاج قاسم وقتی دشمن شبانه به اربیل رفت و نگذاشت پای نحسشان به ناموس ما برسد حالا چه کسی ناموس پرست است؟! و این ناموس پرستی حاج قاسم و شهدا از گودال قتلگاه و غیرت امام حسین هست، ما باید به سمت تولید شهید سلیمانی باشیم و مرد و زن ندارد و باید اندیشه زیبا و عمل زیبا را تولید کنیم.

او گفت: شهید سلیمانی ایران قهرمان ملت ایران و قلب ملت ایران و در تمام خانه‌های ایرانی با هر حزبی است است و مربی و استادش امام خمینی و رهبری است ، خدا با شهید حاج قاسم هنر ولایت را به رخ جهانیان کشاند و ما باید به سمت رسانه‌ای کردن این مکتب باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار