محدودیت تردد در جاده‌های مازندران از بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۴ دی ماه آغاز می‌شود و تا شنبه ادامه دارد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران با هدف تخلیه بار احتمالی ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۴ دی ماه تا شنبه ۱۷ دی ماه اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش تردد موتور سیکلت‌ها بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است

محدودیت تردد در محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و فردا از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همین روز‌ها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز‌ها از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محدودیت تردد در محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز‌ها از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد در محور سوادکوه

تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و جمعه از محور فیروزکوه - قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها است، گفت: تردد خودرو‌ها اکنون در محور‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و سوادکوه عادی و روان و فاقد مداخلات جوی است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.