فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو و ساختمان‌های نیمه کاره با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و همچنین ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه شبانه روزی و تحقیقات فنی ماموران کلانتری سرانجام ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم متهمان دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو و همچنین ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر مراغه اعتراف کردند و از مخفیگاه آنان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و اقلام و وسایل مسروقه قابل توجهی کشف شد و متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.