مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی از امضای تفاهم‌نامه همکاری بنیاد برکت و پارک علم و فناوری در استان خبر داد.

موسوی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی گفت: تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی در دی ماه امسال امضا شد.

او افزود: این تفاهم نامه برای راه‌اندازی ۲۰۰ طرح دانش‌محور در استان امضا شده است.

موسوی ادامه داد: حمایت از هسته‌ها و واحد‌های فناوری مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی از طریق راه‌اندازی و توسعه ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان و دانش‌محور در خراسان جنوبی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوب عنوان کرد:‌تاکنون در استان ۴۰ درصد طرح های دانش بنیان با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شده است.

او تصریح کرد: بنیاد برکت تا امروز با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی ۱۶ استان از جمله خراسان جنوبی برای راه‌اندازی ۳ هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌محور با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این طرح‌ها می‌توانند از حمایت تسهیلاتی با بهره ۴ درصد و تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان استفاده کنند.

او گفت: در صورتی که طرح محصول محور باشد برای تولید انبوه نیز بنیاد برکت مشارکت خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار