پرونده مسابقات هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال با انجام ۶ دیدار روز پنج شنبه بسته می‌شود و قهرمان نیم فصل اول مشخص خواهد شد.

بازی‌های هفته پانزدهم و دور رفت لیگ برتر فوتبال با انجام ۶ دیدار روز پنج شنبه  به پایان می‌رسند و قهرمان نیم فصل اول از بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال مشخص خواهد شد.

ملوان- نفت مسجد سلیمان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۴

تیم فوتبال ملوان در دربی ته جدولی‌ها برابر تیم مس کرمان به تساوی دست یافت و با ۱۲ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

قو‌های سپید انزلی در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان می‌روند و به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا خود را از منطقه فانوس به دستان دور کنند.

در آن طرف، تیم   نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر تیم آلومینیوم اراک شکست خورد و با ۹ امتیاز همچنان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

 تیم  نفت مسجد سلیمان بعد از دربی جنوبی‌ها که توانست تیم صنعت نفت آبادان را در هفته پنجم شکست بدهد بعد از آن  نتوانسته بردی به دست آورد و در بیشتر بازی‌ها با گل‌های زیاد شکست خورده است و تغییر سرمربی  هم نتوانسته شوکی به این تیم وارد کند.

شاگردان اشکش می‌خواهند با برد برابر انزلی چی‌ها نوار ناکامی‌های خود را قطع کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

تراکتور- استقلال/ روز پنج شنبه ساعت ۱۴

تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال در ۲ هفته متوالی در لیگ برتر فوتبال و جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرخپوشان تبریزی هفته گذشته برابر تیم نساجی مازندران شکست خوردند و با ۱۹ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شاگردان خمز می‌خواهند با برد برابر تیم استقلال با چند پله صعود در جدول رده بندی  نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را به پایان برسانند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

از آخرین پیروزی لیگ برتری تراکتور بر استقلال ۱۴۱۹ روز می‌گذرد که به ۲۶ بهمن ۹۷ برمی گردد. جایی که سرخپوشان تبریزی  در بازی برگشت لیگ نوزدهم با حضور تماشاگران پرشور خود با تک گل دژاگه توانستند برآبی پوشان غلبه کنند و از آن روز تی تی‌ها در حسرت برد برابر رقیب خود در لیگ برتر را می‌کشند.

البته  تراکتوری‌ها در فینال جام حذفی ۹۹ توانستند آبی پوشان پایتخت را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهند و قهرمان شوند، اما آن‌ها هنوز نتوانستند رقیب خود را در لیگ برتر فوتبال شکست بدهند و قصد دارند این طلسم را با مربی اسپانیایی خود بشکنند.

باشگاه تراکتور چند روز پیش دوباره با تغییر و تحولات مدیریتی مواجه و هوشنگ نصیرزاده بعد از استعفای بهتاج مدیرعامل سرخپوشان تبریزی شد.

همچنین محمد عباس زاده مهاجم تراکتور به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و کاوه رضایی تنها مهاجم تخصصی این تیم در این بازی خواهد بود. البته شاید در بازی جام حذفی دیگر کاوه رضایی نباشد چرا که بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی قراردادش را با سرخپوشان تبریزی فسخ کند و دیگر بازیکن این تیم نباشد.

در آن طرف، تیم فوتبال استقلال هفته گذشته در بازی خانگی برابر تیم مس رفسنجان متوقف شد و ۲ امتیاز مهم این بازی را از دست داد و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان ساپینتو با برد برابر تراکتور می‌توانند قهرمان نیم فصل اول شوند به شرطی که تیم پرسپولیس رقیب دیرینه شان برابر تیم نساجی شکست بخورد و نتواند در ورزشگاه آزادی به نتیجه مدنظر دست یابد.

ساپینتو و غلامپور سرمربی و مربی دروازه بان‌های استقلال  به علت محرومیت نمی‌توانند روی نیمکت آبی پوشان بنشینند و از روی سکو‌ها باید نظاره گر بازی تیم خود باشند.

علاوه بر این، محمد حسین مرادمند، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند. عارف غلامی هم با وجود اینکه در تمرینات حضور دارد، اما به احتمال زیاد نمی‌تواند بازی کند.

جدال خمز و ساپینتو مربیان اسپانیایی و پرتغالی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

سپاهان- مس کرمان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

تیم سپاهان هفته گذشته برابر تیم پیکان شکست خورد و با ۲۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و شانس قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

شاگردان موریس می‌خواهند با برد خانگی برابر تیم مس کرمان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند و با تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات بتوانند  با قدرت آماده بازی‌های نیم فصل دوم شوند.

در آن طرف، تیم ته جدولی مس کرمان هفته گذشته برابر تیم ملوان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان فرزاد حسینخانی می‌خواهند دست پر به کرمان بازگردند، اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارند.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

مس رفسنجان- پیکان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۵

تیم مس رفسنجان هفته گذشته در ورزشگاه آزادی توانست یک امتیاز برابر تیم استقلال به دست آورد و با ۱۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان محمد ربیعی با ۱۰ تساوی رکورد دار مساوی در لیگ برتر فوتبال هستند و آن‌ها می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز بازی برابر پیکان با برد نیم فصل اول را به پایان ببرند و جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

تیم مس رفسنجان هر ۱۱۵ دقیقه یک گل می‌زند و تاکنون ۱۱ گل در ۱۴ بازی به ثمر رسانده است. با ادامه این روند این تیم به آمار ۱۵ گل زده در پایان فصل خواهد رسید.  

در آن طرف، تیم پیکان هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و تیم سپاهان را با یک گل شکست داد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با کسب ۳ امتیاز بازی  برابر مس رفسنجان نیم فصل را با برد به پایان برسانند، اما با مستحکم‌ترین خط دفاع  لیگ برتر فوتبال مواجه هستند.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

پرسپولیس- نساجی مازندران/ روز پنج شنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال پرسپولیس هفته گذشته در یک بازی فینال گونه توانست از سد تیم گل گهر عبور کند و با ۲۹ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتبال قرار بگیرد.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برد برابر تیم نساجی قهرمان نیم فصل اول شوند و دل هواداران خود را شاد کنند.

البته به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند، اما سرخپوشان با کسب این عنوان می‌توانند با روحیه بالا آماده نیم فصل دوم شوند.

پرسپولیسی‌ها بعد از رفتن لوکادیا با کمبود مهاجم تخصصی مواجه هستند  و گل محمدی در بازی با گل گهر از بازیکنان جوان همانند عمری و اسد بیگی استفاده کرد و آن‌ها با گلزنی خود جواب اعتماد سرمربی تیم خود را دادند.

البته خدادای  بازیکنی که از آکادمی پرسپولیس به تیم بزرگسالان راه یافته است و در دیدار با گل گهر دقایقی را بازی کرد در برخورد با کامیابی نیا در تمرینات رباط صلیبی پاره کرد و باید عمل جراحی کند.

علاوه بر این، باشگاه پرسپولیس چند روز پیش با عیسی آل کثیر مهاجم سابق خود که به خاطر مصدومیت نزدیک به یکسال دور از میادین بود، قرارداد جدیدی را امضا کرد تا جای خالی لوکادیا را پر کند و مشکل گلزنی سرخپوشان را برطرف کند. البته این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده و زمان می‌برد تا به شرایط آرمانی خود بازگردد.

در آن طرف، تیم نساجی مازندران هفته گذشته با برد برابر تیم تراکتور با ۲۰ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان مطهری با برد هفته گذشته برابر حریف تبریزی خود روحیه مضاعفی پیدا کردند و آن‌ها می‌خواهند تیم پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی متوقف کنند تا با شرایط خوب نیم فصل اول را به پایان برسانند.

مطهری فصل گذشته دستیار گل محمدی بود و امسال برای اولین بار سرمربیگری را در تیم نساجی تجربه می‌کند. او از تفکرات گل محمدی و نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس  شناخت دارد و همین موضوع کار را برای سرخپوشان سخت می‌کند.

عالیشاه و اسماعیلی فر بازیکنان مصدوم پرسپولیس به تمرینات گروهی بازگشتند، اما دیاباته هنوز مصدومیتش برطرف نشده و اختصاصی تمرین می‌کند و در این بازی هم قادر به همراهی تیمش نیست.

تقابل گل محمدی و مطهری که استاد و شاگرد محسوب می‌شوند در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تکاپوی سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل در مسیر تبریز به تهران

صنعت نفت آبادان- گل گهر سیرجان/ روز پنج شنبه ساعت ۱۷

تیم ته جدولی صنعت نفت آبادان هفته گذشته در دقایق پایانی بازی با تیم ذوب آهن،  تساوی را با برد تعویض کرد و با ۱۰ امتیاز در  رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان تابارز به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند تا از منطقه فانوس به دستان فرار کنند، اما کار سختی برابر تیم گل گهر پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته در بازی خانگی برابر تیم پرسپولیس شکست خورد و با یک بازی کمتر و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی با صنعت نفت آبادان را بگیرند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
سربازان غیور ارتش سرخ امسالم مثل هرسال شایسته قهرمانین. قهرمانی فصل مال ماست.
آخرین اخبار