رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از پروژه سد شفارود گفت: این سد مخزنی، شاهرگ آبی و حیاتی غرب استان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری گیلان به همراه تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی استان برای سومین بار از پروژه سد شفارود بازدید کرد و در نشستی که به همین منظور تشکیل شده بود حضور یافت.

او با بیان اینکه از شروع طراحی این سد ۵۰ سال گذشته است، افزود: هرچه توان دارید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنید و بدانید هرجا برای خدا قدم بردارید خداوند راه را برای شما باز می‌کند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه سد شفارود، شاهرگ آبی و حیاتی غرب گیلان است، تصریح کرد: در بازدید‌های قبلی دستگاه قضایی، وعده‌هایی به مردم منطقه و کارگران زحمتکش آن داده شده بود که با تلاش‌ها و همت مجری پروژه تا حد زیادی محقق شده است.

ساخت سد مخزنی شفارود در غرب گیلان منطقه پونل رضوانشهر بر روی رودخانه شفارود از فروردین ۱۳۹۳ آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

نشست بررسی روند اجرای پروژه سد شفارود

پیمانکار جدید پروژه سد شفارود متعهد شده از کارگران قبلی استفاده کند

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان نیز گفت: تمامی مدیران در تلاشند تا مطالبات کارگران در ۸ ماهه امسال و همچنین سایر معوقات آنان سریعا پرداخت شود.

او افزود: قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار جدید به زودی شروع به کار خواهد کرد و متعهد شده که از همان کارگران قبلی در ادامه کار استفاده کند.

معاون دادگستری گیلان تصریح کرد: قرار است پیمانکار جدید عرصه مناسبی را نیز با رعایت پیوست‌های زیست محیطی جهت ساخت آرامستان و دفن اموات آماده کند.

بازدید از پروژه سد شفارود

به گفته آقایی، با شروع به کار کارگاه این سد، جاده منطقه نیز مرمت خواهد شد تا موجبات رضایتمندی مردم حاصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.