محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از اقدامات ارزنده مجموعه نوسازی مدارس بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت مجموعه های مختلف با هدف سرعت بخشیدن به جهاد مدرسه سازی تاکید نمود.

کرمی  بیان کرد: با هدف تسریع در توسعه فضاهای آموزشی و ساخت کلاس درس استاندارد، آنچه در توان و مقدورات مجموعه استانداری باشد با شفافیت، صراحت و در چارچوب قوانین همراهی خواهد شد.

وی افزود: سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت های انسانی است؛ بویژه فرزندان و دانش آموزان عزیز آن که چون با سختی و صبوری رشد یافته و می یابند دارای استعدادهای علمی، فکری، تربیتی و اخلاقی هستند که به عنوان آینده سازان مملکت انشاالله نقش آفرینی خواهند کرد.

محمد کرمی ادامه داد: در مسیر ساخت و ساز فضاهای آموزشی موضوع بهره‌گیری از ظرفیت مردم و مشارکت های مردمی بویژه مردم منطقه بسیار مهم و ماندگار خواهد بود و باید این مهم توسعه و فزونی یابد.

استاندار خاطرنشان کرد: در ساخت مدارس به کیفیت و استاندارد سازی باید توجه ویژه شود که خدای ناکرده هدر رفت منابع نداشته باشیم و از اتلاف انرژی و اعتبارات جلوگیری شود.

کرمی گفت: وقتی در همه امور توکل بر خدا کنیم و خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینیم قطعاً نتیجه کار بهتر و منتج به نتیجه مورد نظر خواهد شد؛ البته باید بدانیم که هر کار و قدمی که برای رضای خدا و خلق خدا بر می داریم نوعی عبادت محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار