معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: برنامه ریزی مدون برای تمامی امور به ویژه توسعه کشاورزی دانش بنیان بسیار مهم و ارزشمند است.

اکبری، در جلسه تبیین عملکرد جهادی با بیان اینکه یکی از مهمترین امور این معاونت هماهنگی و هدایت واحد‌های مختلف سازمان در تدوین برنامه‌های پیشرو و تلقین برنامه‌های مختلف است، گفت: تهیه پیش‌نویس موافقتنامه‌های هزینه‌ای طرح‌های تملک دارایی با هماهنگی معاونت و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها به مبادله موافقتنامه‌ها از دیگر برنامه‌های معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان است.

او افزود: از عمده فعالیت‌های معاونت برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی تنظیم بودجه مورد نیاز سالانه با توجه به برنامه کلان سازمان همچنین کنترل و دریافت مربوط به جذب ریال و پیشرفت فیزیکی و در سامانه یکپارچه نظارت است که همکاران جهادی با روحیه مناسب و مضاعف به انجام امور می‌پردازند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به گستردگی فعالیت در این معاونت اشاره کرد و گفت: همکاری در تدوین سند برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی استان و همچنین پیگیری مصوبات سفر‌های مقامات کشوری از جمله رئیس جمهور، وزرا، استاندار و نیز جمع آوری اطلاعات پروژه‌ها برای افتتاح در ایام خاص از مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار