طی مراسمی با حضور امام جمعه یزدان آباد، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و جمعی از مسئولان مراسم سالگرد شهید سلیمانی در جلال آباد برگزار شد.

طی مراسمی باحضور حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد و سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند و دانش آموزان مراسم سالگرد شهید سلیمانی درمدرسه مرحوم رشیدی جلال آباد برگزارشد.

سرهنگ امیری فرمانده سپاه ناحیه زرند در این مراسم بابیان اینکه شهیدسلیمانی یک قهرمان واقعی بود با بیان خاطره‌ای از شهید شاخص دانش آموز علی عرب گفت: شهیدعلی عرب با همرزمانش درمنطقه عملیاتی در حال حرکت با کوله پشتی بود که ناگهان گلوله به کوله پشتی اش میخورد، شهید چفیه اش را در دهانش فرو می برد تا فریاد نزد و عملیات لو نرود او می سوزد ولی آخ نمی‌گوید.

او افزود: شهیدعلی عرب بخاطر سکوتش بود که شهید شد تا دوستاش لو نروند او مثل شما دانش آموزبود و قهرمان شد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: سردار سلیمانی به عراق رفت تا از ما دفاع کند ، دخترش گفت که بابا نرو با ما بمان گفت من جایی میجنگم که دخترانی مثل شمایتیم نشوند.

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه یزدان آباد هم در این مراسم خطاب به دانش آموزان گفت: شهید سلیمانی کسی بود که دشمنان مارو زمین گیر کرد و آنها رابه ذلت نشاند و با شهادت یک قهرمان شد.

امام جمعه یزدان آباد افزود:  شهید سلیمانی خصوصیات زیادی داشت و یکی از ویژگی‌های او احترام به پدر و مادر بود و دعای خیر آنها بدرقه راهش بود او در جنگ حتی به احترام مادرش جنگ رابه دیگران می‌سپارد و به پیش مادرش میآید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار