مسئول معاونت اجتماعی سپاه مهاباد گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد تاکنون در ۹ مرحله به بیش از هزار و ۵۰۰ نفر به صورت رایگان خدمات پزشکی ارائه کرده است.

محمدرضا نجاری مسئول معاونت اجتماعی سپاه مهاباد با بیان اینکه اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و حاشیه شهر یکی از برنامه‌هایی است که سپاه مهاباد در قالب طرح تحول محلات اجرا می‌کند، گفت: برنامه‌های اجرایی طرح تحولات مناطق محروم با عنوان جواد الائمه انجام می‌شود و امسال در قالب گروه‌های جامعه پزشکی ۹ گروه به مناطق کمتر برخوردار و روستا‌ها اعزام شدند و به ساکنان این مناطق خدمات پزشکی رایگان ارائه کرده اند.

وی اضافه کرد: تا پایان سال قرار است در دو مرحله دیگر در منطقه زمین‌های شهرداری و پشت تپ به ساکنان این مناطق خحدمات پزشکی رایگان ارائه شود.

به گفته مسئول معاونت اجتماعی سپاه مهاباد، ایجاد گروه‌های حکمیت برای جلوگیری از طلاق، ترویج ازدواج آسان، کاهش آسیب‌های اعتیاد و همچنین تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری مردم ازمسئولان و شورای امر به معروف خود ارشادی، از دیگر فعالیت‌های حوزه اجتماعی سپاه مهاباد در مناطق کمتربرخوردار است.

بسیج جامعه پزشکی سپاه مهاباد برای رفع نیاز‌ها و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات حاشیه‌ای و آسیب پذیر شهر خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار