جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

توطئه داعش برای برکنار کردن بشار اسد نبود، بلکه علیه اسلام بود

سردار فلاح زاده گفت:خروجی کار نیروی قدس تشکیل قدرتی بزرگ در فلسطین اشغالی و حزب الله و حشد الشعبی و انصارالله است.

سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه طی سخنانی در مراسمی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در وزارت کشور گفت: یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی بصیرتش در شناخت دشمن خدا بود. اگر رهبری و حاج قاسم و مجاهدان راه خدا نبودند، داعش تا بنگلادش و مراکش پیشروی می‌کرد.

وی افزود: آن‌ها قرار بود همه را از تیغ شمشیرهایشان بگذرانند و می‌گفتند وارد نجف می‌شویم و بارگاه آن بت بزرگ امیرالمونین را با خاک یکسان می‌کنیم. این‌ها قتل عام کردند و بچه‌ها را سر بریدند و افراد را با دستان بسته از بالا پرت می‌کردند و … و چه زن‌هایی را در عراق و سوریه به کنیزی بردند و فروختند. نظریه پرداز رژیم صهیونیستی گفته بود، هنر رهبر ایران این بود که توطئه و تهدید را از سر کشورش با کمک نیرو‌های مبارز کشور‌های دیگر برداشت، اما برخی در کشور این را نمی‌فهمند. توطئه داعش برای برکنار کردن بشار اسد نبود، بلکه علیه اسلام بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه گفت: در سوریه بالغ بر صد عملیات بزرگ انجام شد. بیش از ۳۲ عملیات بزرگ در عراق. خروجی کار نیروی قدس تشکیل قدرتی در فلسطین اشغالی و حزب الله و حشد الشعبی و انصارالله است و الان انتفاضه عملیات‌هایی انجام می‌دهند که بی سابقه است و دستاوردهایشان به ناکامی طرح‌های امریکا در منطقه منجر شده است.

وی آمریکا را عامل و ریشه اصلی گروه‌های تروریستی داعش و النصره و ... است و گفت که نباید این را از نظر دور داشت.

فلاح زاده گفت: تکلیف ما شناخت امام است. حاج قاسم امام و رهبر انقلاب را شناخت و به وظیفه اش هم عمل کرد و هر بار که نزد رهبری می‌رفتند و درخواست آزادسازی شهر‌های سوریه و عراق را داشتند گوش می‌دادند و دنبال این بود خواسته رهبر عملیاتی شود و ما در حوزه‌های فرهنگی و علمی و زیرساختی و صنعت از رهبر انقلاب تدبیر، فرمان و راهنمایی و ارشاد داریم و ما چیزی کم نداریم بعضا ما خوب اجرا نمی‌کنیم. اگر ما به وظیفه مان که تکلیف است عمل‌کنیم این مسایل و مشکلات هم حل می‌شود دشمن از اول انقلاب بوده و در این مرحله هم شکست خورد و در آینده هم شکست می‌خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار