مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال‌جاری، بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد تردد ۷ میلیون و ۱۹۸ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  گفت: از ابتدای سال‌جاری، ۱۳۷ میلیون و ۲۱۶ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد، که نسبت به سال گذشته در همین بازده زمانی رشد ۲۱ درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموع تردد‌های انجام شده، ۲۰ میلیون و ۷۲۳ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۱۶ میلیون و ۴۹۳ هزار تردد با وسایل نقلیه سبک انجام شده است که تردد با وسایل نقلیه سنگین ۱۸ درصد افزایش و تردد با وسایل نقلیه سبک ۲۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین تردد در محور کرمانشاه به بیستون با تعداد تردد ۷ میلیون و ۱۹۸ هزار خودرو به ثبت رسیده، همچنین کمترین تردد در محور سنقرو کلیایی به میان‌راهان، با ۶ میلیون و ۴۵۶ هزار تردد ثبت شده است.

کرمی در پایان، افزود: تردد وسایل نقلیه ورودی به استان کرمانشاه، ۱۱ میلیون و ۴۹۵ هزار خودرو با افزایش ۲۶ درصدی و تردد خروجی وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی، ۱۱ میلیون و ۴۱۵ هزار تردد با ۲۵ درصد افزایش است.

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.