رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف بیش از ۴۷ کیلو تریاک در یک دستگاه اتوبوس طی عملیات مشترک در شهرستان شاهرود خبر داد.

سرهنگ سید امیر حسین موسوی گفت: برابر اطلاع سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر از جابجایی محموله‌ای از شرق کشور به سمت یکی از استان‌های شمالی کشور را دارند، موضوع به صورت ویژه و عملیاتی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اعزام چندین تیم اطلاعاتی_ عملیاتی به محور‌های مواصلاتی استان، افزود: طی گشت زنی‌های مداوم و رصد اطلاعاتی، سرانجام یک دستگاه اتوبوس قرمز رنگ شهرستان شاهرود شناسایی و توقیف شد.

موسوی به هماهنگی قضایی و انتقال خودرو به یکی از مقر‌های انتظامی اشاره و عنوان داشت: در بازرسی شبانه روزی کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر از خودرو و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، ۴۷ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در ۸۰ بطری پلاستیکی که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری راننده اتوبوس در همین زمینه خبر داد و تصریح کرد: پلیس با اقتدار و قاطعانه در برابر سوداگران مرگ خواهد ایستاد و در این زمینه با کسی مماشات نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار