حقیقت حسینی گفت: استمرار گردش چرخ صنعت در گروی مدیریت مصرف گاز توسط مشترکین خانگی و مدیریت مصرف بهینه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه۹۰درصد برق تولیدی کشور از سوخت پاک گاز تأمین می‌شود، گفت: در پی تداوم سرمای هوا، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی موجب شد تا برای تامین و جریان گاز مصرفی، گاز برخی صنایع در برخی از ساعت‌های تولید قطع شود که به منظور جلوگیری از این روند، از مشترکان خواهشمندیم تا نسبت به رعایت مصرف گاز اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا پایان آذرماه مصرف گاز در استان سمنان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱.۶ درصد افزایش یافته است، گفت: حدود یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون مترمکعب گاز از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذرماه مصرف شده که در سال گذشته این میزان در همین بازه زمانی یک میلیارد و ۷۸۱ میلیون متر مکعب بوده است.

وی افزود: با کاهش دما در روز‌های آینده، مصرف گاز بدون شک افزایش خواهد داشت، اما از مشترکین عزیز تقاضا داریم کما فی السابق در فصل سرد سال نهایت صرفه جویی در مصرف گاز را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در خصوص اینکه افزایش قیمت گاز به چه گروهی از مشترکان تعلق می‌گیرد، گفت: افزایش قیمت گاز برای دهک‌های با مصرف بالا صورت می‌گیرد؛ به هم استانی‌های عزیز توصیه اکید می‌شود تا با مدیریت مصرف علاوه بر صرفه جویی در مصرف گاز بتوانند از طرح بخشودگی گاز بهاء برخوردار و مشمول جرایم شدید درنظر گرفته نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار