سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مصوبات ستاد تسهیل برای تمامی دستگاه‌ها لازم الاجراست گفت : مشکلات واحد‌های تولیدی کرمانشاه برای اشتغال آفرینی رفع می‌شود.

عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه که با حضور مدیران عضو برگزار شد، گفت : برای فعال شدن واحد‌های نیمه راکد به عزم و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها نیاز داریم.

وی با اشاره به فلسفه کاری این ستاد در ارائه راهکار و تصویب مصوبات برای کمک به تولید و رونق اقتصادی، افزود: در این جلسات باید کار‌های مربوط به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را با تمامی توان انجام دهیم تا هم به تولید کمک شود و هم منجر به ایجاد اشتغال شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه دستگاه‌ها را به تلاش بیشتر برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان کرمانشاه فراخواند و تاکید کرد: وقتی فردی مسئولیتی را قبول می‌کند باید با تلاش مضاعف و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به دنبال ایجاد بستر برای رفاه بیشتر مردم باشد و نهایت توان خود را برای کمک به توسعه سرمایه گذاری در استان به کار بگیرد.

محمدی با تاکید بر اجرای تمامی مصوبات ستاد تسهیل، گفت: مصوبات ستاد برای تمامی اعضا لازم الاجرا است و هیچ گونه سهل انگاری و کم توجهی در خصوص اجرای این مصوبات نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با اجرای به موقع مصوبات علاوه بر اینکه اعتماد مردم در جامعه افزایش پیدا می‌کند از سوی دیگر زمینه مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه فراهم می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیوان شیرزادیان
۱۷:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
دکترای واقعا کمک کنند تولید شکوفا می‌شود ولی متاسفانه دید کارشناسان مابسته و استان درحال رکود است تا طرقی