همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، مراسم شروه‌خوانی با حضور جوانان مطرح این عرصه در منطقه جنوب کشور در کازرون برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و همرزمانش، مراسم شروه‌خوانی با حضور جوانان مطرح این عرصه در منطقه جنوب کشور به میزبانی دهستان بلیان در کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستان کازرون در امامزاده سیدعبدالله روستای بلیان ابتدا با تلاوتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس نادری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) از سپاه ناحیه کازرون در سخنانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی بر ادامه راه شهدا در مبارزه با کفر و ظلم زمان تأکید کرد.

او گفت: محفل آواز عارفانه و نغمه‌های جانسوز به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور آواز خوانان برتر جنوب کشور از استان‌های فارس و بوشهر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم با حضور مسئولان شهرستان کازرون با اهدای لوح تقدیر و هدیه از آوازخوانان برتر جنوب کشور تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار