داداش زاده: آل کثیر باید برای بازی در پرسپولیس ۵ میلیارد بدهد/ بازیکنان ۱۰۰ میلیونی، یک میلیارد می گیرند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آل کثیر در پرسپولیس اعتبار پیدا می‌کند و باید ۵ میلیارد بدهد تا در این تیم بازی کند.

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عقد قرارداد سرخپوشان با عیسی آل کثیر اظهار کرد: به هر حال آل کثیر باید بداند که پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق دارد و قدر جایگاه خود را بداند. تیم پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد و امیدوارم عیسی دلش با سرخپوشان باشد و بتواند برای تیمش گل بزند.

او درباره اینکه گفته می‌شود آل کثیر برای یک نیم فصل قرار است ۵ میلیارد تومان بگیرد، اظهار کرد: متاسفانه اتفاق بدی در پرسپولیس رخ داده است و پول‌های هنگفت به بازیکنان می‌دهند. آل کثیر در پرسپولیس شهرت و اعتبار پیدا می‌کند و او باید ۵ میلیارد بدهد تا در این تیم بازی کند.

داداش زاده درباره گلزنی  عمری و اسد بیگی در بازی با گل گهر سیرجان گفت: یحیی گل محمدی شجاعت به خرج داد و به جوانان اعتماد کرد و بازیکنان جوان هم جواب این اعتماد را با گلزنی در این بازی دادند. به نظرم سرخپوشان به جای اینکه پول هنگفت به بازیکنان خارجی  بدهند بهتر است از جوانان استفاده کنند تا نتیجه بگیرند. در زمان ما بازیکنان آرزو داشتند که در  پرسپولیس بازی کنند، اما بازیکنان فعلی برایشان پول اهمیت دارد. ارزش  برخی از بازیکنان صد میلیون تومان است، اما یک میلیارد می‌گیرند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پایانی نیم فصل سرخپوشان برابر تیم نساجی اظهار کرد:  نساجی یکی از تیم‌های پرطرفدار شمالی است و مطهری دستیار گل محمدی بوده و شناخت خوبی از تفکرات این مربی دارد و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. همچنین تیم‌های شمالی همیشه برابر سرخپوشان خوب بازی می‌کنند و بازیکنان پرسپولیس باید شرایط را به نفع خود مهیا کنند تا به پیروزی برسند.

داداش زاده درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل شود، گفت: بله، اگر سرخپوشان همین روند را ادامه بدهند و حاشیه در مستطیل سبز برای آن‌ها ایجاد نشود در آن صورت احتمال قهرمانی شان وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار