مسئول مجمع عالی جهادگران کشور از فعالیت ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور خبر داد.

حجت الاسلام محسن درستکار، مسئول مجمع عالی جهادگران کشور در دیدار با جهادگران بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به آمار افزایشی تعداد گروه‌های جهادی در کشور در سال‌های اخیر، گفت : در حالی که تعداد گروه‌های جهادی کشور تا سال ۱۳۹۸ حدود یازده هزار گروه جهادی بود، هم اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است.

درستکار با اشاره به نقش تاثیرگذار گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور، گفت: گروه‌های جهادی برای حل بهتر مشکلات و محرومیت‌ها باید تخصصی شوند.

مسئول مجمع عالی جهادگران کشور تصریح کرد: تخصصی شدن گروه‌های جهادی باعث حل بهتر مسائل در بحران‌ها و حوادث می‌شود.

 وی سپس با بیان اینکه وظیفه ذاتی بسیج تربیت نیروی در تراز انقلاب اسلامی برای مدیریت در عرصه‌های مختلف کشور است، گفت: باید مدیران کشور از بین چهره‌های انقلابی انتخاب شوند، چون اگر فرد متدینی مدیر شود، می‌تواند با استفاده از ظرفیت افراد متخصص پیرامون خود بهترین مدیریت را داشته باشد، اما اگر خدای نکرده در جایی مدیران انقلابی‌نما مسئولیت امور را بر عهده بگیرند، قطعا به بیراهه خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه کار مجمع عالی جهادگران اندیشه ورزی است، گفت: این مجمع در پنج ماهی که از آغاز بکارش می‌گذرد، خارج از هر نوع حاشیه بوده و به هیچ عنوان دنبال کار سیاسی نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن سالرروز شهادت حاج قاسم، گفت: حاج قاسم الگوی واقعی ولایتمداری و دشمن شناسی بود و با حضور به موقع خود در مقابله دشمنان خدمات فراوانی به جامعه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.