فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.

رقابت شدیدی میان به اصطلاح مبارزین خارج نشین برای زیارت مقامات بلندپایه غربی شکل گرفته است. اپوزیسیون خارج نشین از همراهی مردم با خود ناامید شده و لاجرم تنها گزینه را استمداد از دولت و احتمالا ارتش‌های غرب و شرق آتلانتیک می‌داند. هرکدام از طایفه‌های اپوزیسیون نیز در حال پروموت کردن نامزد خود برای نمایندگی مردم ایران است.

شبکه «ایران اینترنشنال» وابسته به سعودی در جریان وقایع پاییز ۱۴۰۱ تبدیل به گعده سیاه‌ترین و بدسابقه‌ترین عناصر تجزیه‌طلب شد. مسئولیت پوشش تجمع برلین نیز به این شبکه واگذار شد؛ تجمعی که در آن ۱۶ پرچم علیه ایران برافراشته شد! (+)

این شبکه سعودی همزمان با تلاش جریانات خارج از کشور جهت نماینده تراشی برای ایران، ثقل تمرکز خود را روی برندسازی از سیما شهرکی با نام مستعار ثابت قرار داد. کارمند سعودی روز ۱۸ مهر به عنوان نماینده مردم ایران در نشست موسوم به کمیته حقوق بشر اروپا حضور یافت.

سیما ثابت

سیما ثابت در کمیته حقوق بشر اروپا

نازنین بنیادی روز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ به کاخ سفید رفت. بنیادی با هریس نائب ریاست جمهوری آمریکا، بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کرد.

دیدار
دیدار بنیادی با تیم وزارت خارجه آمریکا

بنیادی روز ۱۱ آبان نتیجه دیدار‌های خود در واشنگتن را گرفت و عازم سازمان ملل شد. مالی (رهبر تیم مذاکره کننده آمریکا در وین) و توماس گرینفیلد (سفیر آمریکا در سازمان ملل) هماهنگ‌کننده سخنرانی بنیادی بودند. این فرد در شرایطی خود را نماینده ایرانی‌ها معرفی کرد که هنوز به زبان پارسی تسلطی ندارد. گواه این مدعا نیز اشتباهات فاحش نازنین بنیادی در املاء کلمات است.

غلط املایی

غلط املایی

غلط املایی در توئیت نازنین بنیادی

این فرد حتی سابقه کنش سیاسی هم در کارنامه خود ندارد. کار به جایی رسیده است که کسی مثل شاهین نجفی تلویحاً از بنیادی به عنوان عنصری یاد می‌کند که ۲ ماه است از تخم درآمده (!) و او را در حدی نمی‌داند که از ائتلاف حرف بزند.

از جمله سوابق بنیادی حضور در ویدئوکلیپ‌های خوانندگان سطح پایین لس‌آنجلسی و عضویت در فرقه ساینتولوژی است. ماموریت ویژه بنیادی در فرقه مذکور «دوست دختر شدن!»، روش مبارزه او شیمی درمانی مردم ایران با تحریم و برنامه فردای آزادی او بغل کردن همه ایرانی‌هاست! ویدئو‌های زیر را ببینید:

مصی علینژاد برای اینکه از شهرکی و بنیادی عقب نیافتد، دست به دامان یک صهیونیست فرانسوی به نام برنارد لوی در نیویورک شد. لوی در زمره نزدیکان دائمی روسای جمهور ادوار فرانسه است. شهوت بالایی هم دارد که تصویری از او در نقاط درحال تجزیه و یا درگیر جنگ داخلی در سطح جهان به ثبت برسد. از جمله: اتاق شورشیان لیبی، همراهی رهبرِ شورشیان سودان جنوبی، رفراندوم جدایی اقلیم کردستان عراق و در آخرین مورد نیز حضور در جنگ اوکراین.

دیدار علینژاد با برنارد لوی

دیدار علینژاد با برنارد لوی در نیویورک | تاریخ: ۸ آبان

نتیجه جلسه نیویورک آن شد که علینژاد و تعدادی از زنان فمنیست روز جمعه ۲۰ آبان عازم کاخ الیزه جهت دیدار با مکرون شدند. «فورست» نویسنده فمنیست فرانسوی از موسسه موسوم به عدالت برای کرد‌ها (JFK) به عنوان واسطه این ملاقات خبر داد. مدیر (President) این سازمان لوی است.

رئیس جمهور فرانسه در این دیدار آب پاکی را روی دستان اپوزیسیون ریخت. مکرون گفت که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم، نه مایلیم نظام سیاسی شما را تغییر دهیم.

پاریس

دیدار مصی علینژاد با مکرون در پاریس| تاریخ: ۲۰ آبان

اپوزیسیون جمهوری اسلامی متکی به قدرتمندترین و ثرومندترین کشور‌های جهان است، امّا از معرفی یک فرد به عنوان راهبر عاجز است. وقتی میوه نیست، چغندر پادشاه است! نتیجه این می‌شود که چهره‌های اصلی اپوزیسیون می‌شود کسی مثل علی کریمی!

روز یکم دی تصویری منتشر شد که نشان می‌داد کریمی خاضعانه در حال ابراز ارادت به «اشتاینمایر» رئیس جمهوری آلمان است. این دیدار تقریباً بی‌خاصیت‌ترین دیدار از نظر وزن افراد حاضر در قاب تصویر بود.

اولاً؛ ریاست جمهوری در آلمان یک پست فرمالیته است و تاثیری به سزایی در فضای داخلی و خارجی ندارد. دوماً؛ فرد ایرانی حاضر در تصویر نیز کسی است که هنرش شاذنویسی در قالب پست و استوری می‌باشد. ضریب هوشی‌اش را نیز می‌توان از طریق مصاحبه‌ها و نوشته‌جات او تخمین زد. به عنوان نمونه؛ اخیراً مدعی شده بود که معترضان کرد با هلی کوپتر به خلیج فارس پرت می‌شوند!

دیدار علی کریمی با رئیس جمهور آلمان

دیدار علی کریمی با رئیس جمهور آلمان

شهرکی (ثابت)، بنیادی، علینژاد و کریمی در مسیری قرار دارند که فخرآور در دهه ۸۰ تا انتهای آن را طی کرده است. فخرآور از جمله افراد دخیل در وقایع کوی دانشگاه در سال ۱۳۷۸ بود.

فرار فخرآور از ایران مصادف با محاصره ایران توسط ارتش آمریکا و نیرو‌های ائتلاف بود. رسانه‌های جهان پس از فتح بغداد مدام بر این طبل می‌کوبیدند که تهران هدف بعدی تانک‌های ارتش آمریکا است! فخرآور خود تعریف می‌کند که وقتی بوش، ایران را در کنار صدام به عنوان محور شرارت یاد کرد، به همراه پدرش اشک شوق ریخت و آن را آغازی بر پایان جمهوری اسلامی دانست. آغازی که پس از ۲۰ سال هنوز به پایان نرسیده است!

فخرآور قرار بود ایفاگر نقش احمد چلبی عراق در موضوع ایران باشد. چلبی موسس نهادی موسوم به کنگره ملی عراق بود و شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین نقش را در ماجرای اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ برعهده داشت. چلبی اطلاعات بسیاری در زمینه سلاح‌های کشتار جمعی عراق به آمریکا داد که بعداً مشخص شد همه آن‌ها دروغ بود. امّا این دروغ به کشته شدن بیش از ۱/۰۰۰/۰۰۰ عراقی در کمتر از ۷ سال انجامید.

مجله آلمانی اشپیگل در سال ۱۳۸۵ با عنوان «عراق دوم» به مساله حمایت آمریکا از اپوزیسیون تبعیدی ایران نظیر سازمان منافقین پرداخت. اپوزیسیون ایرانی عیناً رفتار چلبی را تقلید می‌کردند.

اشپیگل نوشت که گروهی از مخالفان نظام تهران در وزارت امور خارجه آمریکا، کاخ سفید و دفتر ایران در وزارت دفاع آمریکا حاضر شدند و می‌گویند مدارکی در باره فعالیت‌های اتمی ایران در اراک دارند. اشپیگل در ادامه می‌نویسد: «منابع اطلاعاتی چلبی‌های ایرانی هستند که صحت [ادعای]آنان مشخص نیست. افرادی نظیر امیر عباس فخرآور جزو این گروه هستند.»

دیدار فخرآور با «بوش»

دیدار فخرآور با «بوش» رئیس جمهور وقت آمریکا

فخرآور در سال ۱۳۸۵ به آمریکا گریخت و با رئیس جمهور وقت آمریکا ملاقات کرد. بوش کسی بود که دستور بزرگترین لشکرکشی قرن را در ابتدای دهه ۲۰۰۰ صادر کرد. فخرآور کپی‌-پِیست نهاد چلبی را تحت عنوان کنگره ملّی ایرانیان در سال ۲۰۱۳ به وجود آورد. امّا ارتش آمریکا با هزینه ۷ تریلیون دلاری (معادل بودجه ۷۰ سال ایران) مجبور به ترک منطقه شد.

وجه مشترک چلبی و فخرآور رابطه با «ریچارد پرل» از معماران جنگ عراق بود. امّا فخرآور در تراز سیاستمداری نظیر چلبی نبود و او امروز پس از ۱۶ سال به عنصری مضحک در میان به اصطلاح براندازان تبدیل شده که هر از چندگاهی داستان‌های تخیلی او نظیر درخواست کمک شبانه رئیس CIA وایرال می‌شود. او اخیراً مصی را پرستوی جمهوری اسلامی در میان براندازان معرفی کرد!

فخر آور در پایان سال ۹۶ گفت که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد. اکنون تاریخ سقوط نظام پس از ۴۳ سال برای بار چند صدم به روز شده است. پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان جمهوری اسلامی در سال ۲۰۲۳ گفتند. گویا فخرآور ۵ سال از این شش نفر جلوتر است!

منبع : فارس

برچسب ها: پهلوی ، اینترنشنال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
حالشون خوش نیست
مشروب نابودشان کرده
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۹:۴۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
چرا وقتتون رو برا گزارش همچین افرادی تلف میکنید ؟ خداروشکر کشور پر از نخبه های علمی و فرهنگی و ..‌. هست ، نیازی به این سلبریتی ها و دانستن حواشی اون ها نداریم ، متاسفانه انقد نقش بازی کردن که همانند عروسک خیمه شب بازی شدن اما در دستان دشمن ، خانم و یا آقای سلبریتی شما ها ابزاری بیش نیستید و خودتون اهل تفکر و داشتن خط و راه نیستید ، من جانم رو به پای اعتقاداتم میدم ولی شما ها نمک خوردید و نمکدان شکستید و به راحتی به ملت و حاکمیت پشت میکنید ، عروسک های تو خالی که اجازه دادید دست شیاطین شمارا در اختیار داشته باشند ، ما هیچ تاثیری از شما ها و افکار مزخرفتان نخواهیم گرفت ، زودتر بساط خودتان را جمع کنید و فرار مغز ها بکنید ، شرتان کم ، در را هم ببندید سرما نیاد .
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۱:۴۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خواهشن سرعت اینترنت رو مثل قبل کنید تا شهریور ماه خیلی خیلی سرعت اینترنت خوب بود و به راحتی فیلتر شکن کار میکرد الان سرعت اینترنت شدیدا پایینه و هیچ فیلتر شکنی هم کار نمیکنه چرا انقدر مردم محدود کردید فیلتر شکن برای بعضی ازسایتها لازمه و ضروریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اقتصاد کشور که جراحی شد به کما رفت دنبال دلقکهای داخلی باشد با وجود پخمه های سیاسی برای به دشمن خارجی احتیاج ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
دوران رئیسی نخبه ها و سرمایه دارهای بیشتری از کشور رفتن و بجاش افغانیهای زیادی با جیب خالی و سواد صفر وارد کشور شدن ، رئیسی با شعار برگشتن ایرانیها ی خارج نشین که تو ایران سرمایه گذاری کنند رای اورد اما همونهایی که بودن هم فراری داد اینترنتم که فیلتر کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۳ دی ۱۴۰۱
با این همه امکانات و پول و حمایتی که از اینا میشه نشون میده چه قدر بی عُرضه هستن که نمیتونن حتی یه شهرک از ایران جدا کنن، شما بی عرضه هارو چه به حکومتداری آخه؟!
Iran (Islamic Republic of)
اقا بانی
۱۸:۲۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
برای نظام اسلامی تنها پایانی که خدا تقدیر کرده اخر زمان است.با تمام تلاش کفار ومنافقین ومشرکین وقدرتهای پوشالی مادی گرا ولاییک وصرف هزینه های بی شمار در گذر زمان سقوط برای جمهوری اسلامی متصور نیست .به نظر شما آیا خدا ساقط میشود؟ جمهوری اسلامی به خدا وصل است .وهرگز خدا ساقط نمیشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
حکومت قبل ایرانم اسلامی بودن صفویه سرنگون شد زیاد توهم نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
ناشناس۱۰:۳۷متوهم امثال توان که فکر میکنن نظام اسلامی رو در این سرزمین از بین ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۴ دی ۱۴۰۱
بانی بیا پایین بابا
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۸:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
حالا هی به گرونی و اقتصاد و صدای مردم گوش ندید اقتصاد ایران اگه با همین فرمون بره جلو از داخل ضربه خواهید خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
جراحی های اقتصادی را سریعتر انجام دهید ارز یبیت المال را مفت به رانت خواران تقدیم نکنید .نتایج ملموس اصلاحات اقتصادی را مردم احساس کنند خصوصا قشر آسیب پذیر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۳ دی ۱۴۰۱
من کاری به این افراد ندارم اما مطمئن هستم که "ضعف اقتصادی و فقر وگرانی و تورم و بیکاری و فساد مالی " بزرگترین خطرات تهدید کننده مردم و مملکت هستند که مسئولین چشم خود را بروی آنها بسته اند و فرافکنی می کنند و بجای چاره سازی برای این معضلات صرفا" به شعار دادن و فحاشی به این یا آن مخالف دلخوش کرده اند و در چنین شرایطی ما نیاز به دشمن خارجی و داخلی نداریم !! مشکل اصلی مردم و مملکت وجود مخالفین نیستند بلکه مشکل اصلی مسئولینی هستند که واقعا" دلسوز مردم و مملکت نبوده و کاری در جهت کاهش آلام ملت انجام نمی دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۳ دی ۱۴۰۱
معدل خلق الله دراین چند دهه ثابت کرده که برای موتور پیکان ملت!!!! تنها اتاق خودش مناسب است! واگر اتاق دیگری ( اپوزیسیون های متنوع!) روی آن سوار شود شاید ظاهر بهتری پیدا کند ولی بی شک معضلات آن بیشترخواهدشد!امیدواریم همه باهم! باعلم وتلاش وتدبیر و... این موتور ملی را هرروز وهرسال ارتقاء دهیم! وخودمان بدون دخالت دشمنان اتاق وایمنی آن را!!! بهتر وبهترکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۱۳ دی ۱۴۰۱
با علی کریمی پدرش یک منافق بود که اعدام شده و عموش با مادرس ازدواج کرده.این پسر سالهاست که در پی انتقام از مردم انقلابی ایران و جمهوری اسلامی ایران بوده.موندم چرا در طور رصد اطلاعاتی نبوده.چرا وقتی که اموالشو میفروخت کسی مطلع نبشد میخواد چه غلطی کنه.مواظب دیگر سلبریتی ها باشید.دیگر اشتباهی که در مورد علی کریمی .اون بازیگر حمید فرخ نژاد و امثالهم تکرار نکنید این پول پرستان عاشق پولند نه ملت و خاک و وطن و ناموس.لعنت به دشمنان ایران از علی کریمی.علی نژاد.سیما شهرکی.فخراور.ربع پهلوی .و بنیادی.سلبریتی های بی غیرت تا وطن فروشهای داخلی و خارجی و دشمنان قسم خورده ایران.شیطان بزرگ آمریکا و غده سرطانی اسرائیل و ال سعود که ان شاء الله بزودی میشه آل سقوط.مرگ بر همه ی اونها.مرگ بر خائنین به وطن عزیزمان ایران. و درود بر روح شهدای ایران سلام بر ارواح طیبه و سلام بر بدنهای به خون آغشته انها.زنده باد ایران و ایرانی غیور و متعصب به وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۴ دی ۱۴۰۱
عقب مونده سیاست.چ ربطی ب زندگی خصوصی مردم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
وقتش میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۳ دی ۱۴۰۱
فوضولش به تو و امثال تو که نک خورده اید و نکمکدان شکسته اید نیامده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۳ دی ۱۴۰۱
اینا خودشان به تنهایی هبچی نیستن و این غرب ها هستن که کوکشون میکنن ده ها سااله که به اینا جا میدن امکانات میدن پول میدن چرا برای اینکه قبل از انقلاب ایرانی بود بی اراده و دست دل باز و جای مانع تراشی و خط دهی بدون هزینه ایی همراهی داشت و هنوز بعد 40 سال هزینه ها میدهیم و کوتاه نیامده اند و میدان داخلی و خارجی علیه ما را وسعت نیز داده اند حال پرسش این است برای حفاظت از منافع خط اعتدال کجاست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۱۳ دی ۱۴۰۱
نیازی به پیش بینی خارج از کشور نیست چون از دل برود هرآنکه از دیده برفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۱۳ دی ۱۴۰۱
بزرگشون کہ اربابشونہ و ھم پیمانانش کہ میشن کل اروپا و بعضی از کشورھای ذلیل منطقہ ھیچ غلطی نتونستن بکنن
و جمھوری اسلامی ایران ھنوز ھست و خواھد بود انشااللہ
اینا کہ دیگہ زبالہ ھای ھمین جا ھستن کہ افتادن تو آغوش بزرگترین زبالہ دونی کلا ھیچ غلطی نمیتونن بکنن
بہ قول آقا این انقلاب حالا حالاھا برای اینا زحمت دارہ
خرجھای تیریلیون دلاری کہ رو دستشون گذاشتیم و میزاریم
تا جونشون در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
کاش سوادتان بیشتر از عقل ناقصتان بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
یه مرد بیاد وسط بگه چی شد که ملتی که صد تا کشته تو تدفین سردار سلیمانی داد اعتراض نکرد ولی برا فوت یه دختر ناشناخته تا پای مرگ اعتراض میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
مردمی که به عقیده شما برای مرگ یک دختر تا پای جان اعتراض میکنند یک عده فریب خورده یا بی درد و غالبا افراد ولنگاری هستند که به دنبال آزادی برای بی بندوباری هستند. اگر چنین نبود آرمان علی وردیها و عجمیان ها و ... و بسیاری جوانان بسیجی و نیروهای انتظامی بی گناه را که از نسل حاج قاسم هستند و پیرو مکتب و راه او هستند با قساوت تمام به شهادت نمیرساندند. این مردم که تعدادشان اصلا هم قابل توجه نیست دلشان به حال ملت نسوخته بلکه دنبال چیزهای دیگری هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۳ دی ۱۴۰۱
احمق های بیسواد اصلا درکی از داخل ایران ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۱۳ دی ۱۴۰۱
اینان فقط‌ پارس کردن بلد هستن پارس نکن میدون ارباب شون جلوی برده شون چیزی نمیندازه بخورن پس باید پارس کن با اینکه میدون پارس کردنشان هم بیهوده است اما تنها کار که بلدی و تنها راه نون خوردن همینه است‌پارس کنید آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۳ دی ۱۴۰۱
بشینید و تماشا کنید شما منفور ها و دشمنان این ایران عزیز و این‌مردم همین در این دنیا خوار و ذلیل خواهید شدید و هم در دنیا ابدی ملعون و لعن شده هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
سقوط کردید بی ابرو شدید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۲۷ ۱۳ دی ۱۴۰۱
آشغالتر از کریمی هم مگر داریم....حالم ازشون بهم میخوره....تف به شرافت نداشتتون که ایران و ایرانی رو فروختید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۲ ۱۳ دی ۱۴۰۱
پرستو بهتر از مصی علینژاد نبوده که ایران بفرسته؟ چرت میگه.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۲:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۱
بالاخره اینها هم خرجشان از پروژه های براندازی در می‌آید...
آدم یک لقمه نان خالی بخورد ولی اینطور به کشورش خیانت نکند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
سلام.مردم در تامین معاش خود مانده اند،با این گرانی و دلالی که دو شرکت خودروساز داخلی انحصاری راه انداختند و پراید هفت تومنی رو رساندند به دویست،ایا میتوان ماشین خرید،باید واردات میلیونی خودروی باکیفیت ارزان و بدون تعرفه گمرکی برای همه مردم ایران ازاد شود تا این انحصار و احتکار شکسته شود.
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۱:۳۴ ۱۳ دی ۱۴۰۱
اولا ما تجربیاتی در مقوله شناسایی و تعقیب اوضاع اپوزیسیون داشته واین تجارب در سطوح ملی و بین المللی ما را به سطحی از سلطه رسانده که میتوانیم موقعیت افراد را در بین خودشان شناسایی کنیم و درک مناسبی از اوضاع فیمابین آنها داشته باشیم. باید در نظر داشته باشیم که بکارگیری بعضی افراد ورشکسته در صفوف معاندین نظام امری مسبوق به سابقه بوده و هست و ادامه خواهد داشت. ببینید یک غربی هیچوقت نیازی به ناز و کرشمه های امثال معصی علینژاد و علی کریمی و فرح پهلوی ها نداشته ندارد و نخواهد داشت و پشیزی برای اینها خرج نخواهد کرد. هر محصول تاریخ انقضای خودش را دارد. کسی کمتر باور میکرد که صدام قذافی و امثالهم به این وضع فاجعه بار از میان برداشته شوند. عملیات مرصاد موسوم به چلچراغ آخرین امتحان مسعود رجوی و صدام از طرف غرب بود تا بتوانند عیار جنگندگی خودشان را که ادعا می کردند نشان بدهند که هر چه زدند به در بسته خوردند. وقتی صدام به کویت حمله کرد درجه داران عراقی سراسیمه از خلبانان ایرنی نظر خواهی میکردند و دلواپس آینده خود و خانواده شان بودند. سرازیر شدن سه کامیون شمش طلا به سوی پادگان اشرف 3 نشانگر این بود که امریکا در حال اتمام حجت با اپوزیسیون های ایران است و خانه تکانی شروع شده. چون امریکا از هر طرف سر به سنگ خارا کوفته و نتیجه ای نگرفته بود. ایران اگر ضعیف و قابل شکستد مینمود امریکا خودش را درگیر گردن گیری جرم ترور فرمانهان و دانشمندان عالیرتبه ایران نمیکرد او دیده بود که با انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن کلیه اعضای دولت جمهوری اسلامی بدست منافقان کوردل هم از پس کشور ما برنیامده بود. لذا حالا نوبت اپوزیسیون مفتخور است که امتحانش را پس بدهد. اذا تخاصم اللصان ظهر المسروق. وقتی میان حرامیان اختلاف افتد کالای دزدیده شده پیدا میشود. امروز روز تصفیه مفتخوران اپوزیسیون نمای متشتت فرا رسیده و همه آنها باید برگه های امتحان خود را بالا بگیرند. فرقه دست ساز رزیم خونخوار پهلوی که همان منافقین هستند از هزارتوی زندانهای ساواک خون آشام سایه به سایه رهبران نهضت اسلامی ایران بر علیه ملت و به نفع امپریالیسم امریکا توطئه چیدند و هنوز از رو نمیروند. معلوم خواهد شد که ملت ایرت گول این پفیوزان را خواهد خورد یا مشت بر دهان یاوه گویشان میکوبد. این را در صنعت و اقتصاد و جنگ و انرژی اتمی نشان دادیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۳ دی ۱۴۰۱
دلقکها

یهنی اینها رهبران عنقلاب هرزگان و فواحش و اراذل و اوباش هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
خدا شفاشون بده


همه بلند بگین آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۳ دی ۱۴۰۱
اینها تاریخ شان متقضی شده فکر میکنند ایران هم اینجوریه ، نه بابا اینجا مردم ما میفهمند که تحریم فشار می آورد ولی طرف مقابل حرف منطقی وحقی نمی زنه حتی به بیماران رحم نمی کنه چه برسه به آدمهای سالم پس فقط یک مزدور برای اربابش دم تکان میدهو صدای سگ در می آورد تا اربابش خوشش بیاید و تک استخوانی قسمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۳ دی ۱۴۰۱
یه مشت آشغال بی خاصیییییییت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
گرانی را خواهشا مهار کنید تا وضعیت بدتر از این نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
اسماعیلیون این وسط چی میگه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۲ دی ۱۴۰۱
مردم رنگارنگ از اقوام و در عین حال برای وطنشان یکرنگ ،این کشور بارها و بارها آزموده شدند و از زمایش پس دادند و نشان دادند که خونشان برای این سرزمین و این خاک ریخته شد تا این هماهنگی و بکرنگی و دوستی و اتحاد همچون هزاران سال گذشته تاریخ پابرجا بماند
این اندک خس و خاشاک هم بزودی جمع و پاک خواهند شد و سزای تجزیه طلب و داعشی و داعشی صفت و مزدور و غربگدا فقط مرگ است و اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ دی ۱۴۰۱
این کشور اینقدر بزرگ شده که آمریکا و ابر قدرت ها نمیتونند کاریش کنند. شما نگران ۴تا دلقک آواره هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۱
فقط بینشون علی کریمی رو شناختم.بقیشون داستانشون چیه؟کی هستن؟از کجا پول در میارن؟چجوری خرج و مخارج تبلیغاتشون رو میدن؟اینارو لطفا برای ملت روشن کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ دی ۱۴۰۱
دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۳۵ ۱۲ دی ۱۴۰۱
اصلا حرفشون رو نزنید جز ادمیزاد نیستن خون اشامها هستن این سگها هر روز اگه واق واق نکنند روزشون شب نمیشه انشاالله به عذاب الیم خداوند همین دنیا وقبر وقیامت گرفتار بشن سگ دست پرورده اروپاییها هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۲ دی ۱۴۰۱
ما پشت نظاممون می مانیم چون چاره ای نیست و امید داریم مسولان تغییر اساسی در نگرش جهانی وسیاست خارجی دهند وکمی اقتصاد بخونن و به فکر ملت ایران باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه....
این نظام‌با خون پاکترین انسان ها برپا شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۱۲ دی ۱۴۰۱
اینا پشمک هم نیستن :))) ولی دمشون گرم امریکا عرعرستانو میدوشه ببین اینا چین که امریکارو میدوشن بخصوص اون مو گوسفندیه :))))))))))))))