مهم‌ترین حوادث ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و اعتراف وی به ۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان کازرون، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ حضرتی قرار گرفت.

او گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ زراعتیان گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های در دست احداث در سطح شهرستان کازرون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست اماکن و ساختمان‌های در دست احداث خود را بدون نگهبان رها نکنند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در قیروکارزین

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قربانعالی روستا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با خرده فروشان مواد مخدر، سارقان و برهم زنندگان امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان قیروکارزین به اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح ۱۱ خرده فروش و ۱۹ سارق دستگیر و ۲۵ فقره سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ روستا گفت: همچنین در نتیجه اجرای این طرح حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۶۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مسائل انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف سواری پراید سرقتی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه چنار از کشف یک دستگاه سواری پراید سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف الله محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پراید دارای سابقه سرقت در محور‌های این شهرستان، ماموران انتظامی این فرماندهی، بلافاصله طرح مهار را اجرا و خودرو را توقیف کردند.

سرهنگ محمدی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، افزود: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد خودرو توقیفی دارای سابقه سرقت در شهرستان کازرون است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با بیان اینکه خودرو جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی مالک آن به پارکینگ انتقال داده شد، گفت:متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری عاملان تیراندازی در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زخمی شدن یک نفر بر اثر تیراندازی غیرمجاز در یکی از مناطق این شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران با کار اطلاعاتی و فنی، ۲ نفر از عاملان این تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فرهادی گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات این است که خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار