رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: جذب و توزیع کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان با سرعت و دقت پیگیری می شود.

حسین برزگر با بیان اینکه رضایت کشاورزان و رفاه این قشر از اولویت‌های مهم کاری مدیران جهاد کشاورزی است افزود: مدیران با سرعت ودقت جهت جذب سهمیه کود شیمیایی برای شهرستان ها عمل کنند و تا چند روز آینده سهمیه مذکور را جذب و تحویل کشاورزان نمایند.

وی، با تاکید بر بررسی روزانه جوجه ریزی جهت تامین مرغ مورد نیاز ایام عید افزود: وضعیت جوجه ریزی در آبان وآذر در استان بسیار عالی برنامه ریزی شد ومعاونت بهبود تولیدات دامی جهت تامین مرغ مورد نیاز استان در ایام عید بصورت روزانه بررسی وبرنامه ریزی جوجه ریزی را کنترل نمایند تا با مشکلی دراین زمینه مواجه نشویم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، از مدیران خواست با دقت و حساسیت ویژه‌ای بحث آرد، بازرسی بازار، ونهاده‌ها را پیگیری نمایند.

وی اضافه کرد: یک برنامه ریزی جدی با واحد‌های طرح و برنامه و واحد‌های شهرستان جهت جذب اعتبارات مکانیزاسیون، خشکسالی وبحران صورت گیرد ودرطی این دو هفته با توجه به تاکید استاندار محترم مبنی بر جذب اعتبارات تخصیص یافته جهت جذب اعتبارات جدید اقدام فوری گردد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار