مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت: نانوایان این استان باید در راستای اجرای فاز سوم نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها به ثبت کارت نانوا اقدام کنند.

 آزیتا اسدی مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین گفت: نانوایان باید با ثبت یکی از کارت‌های بانکی خود در دستگاه کارتخوان هوشمند به نام کارت نانوا فروش‌های نقدی را ثبت کنند.

وی اضافه کرد: برای فروش نان با تعداد بالا به کسب و کار‌هایی مثل کباب سراها، صبحانه سراها و رستوران‌ها گزینه‌ای به نام ثبت نام کسب و کار‌ها و نهاد‌ها در دستگاه کارتخوان هوشمند افزوده شده که صاحبان این کسب و کار‌ها نیز باید به ثبت یکی از کارت‌های بانکی در آن اقدام نمایند.

اسدی ادامه داد: پس از ثبت حرفه و کارت بانکی توسط صاحبان کسب و کار‌ها مراتب باید به تایید فرماندار شهرستان مربوطه برسد تا امکان خرید نان به تعداد بالا برای آن‌ها نیز فراهم می‌شود.

این مسئول بیان داشت: فاز سوم نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها به صورت پایلوت کشوری در استان قزوین اجرایی شده است و در این فاز سهمیه آرد نانوایی‌ها بر اساس عملکرد آن‌ها در ماه قبل تعیین می‌شود.

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه عملکرد نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها میزان تخلفات در سطح این صنف را کاهش داده و رضایتمندی شهروندان را فراهم ساخته است.

گفتنی است استان قزوین دارای یک هزار و ۶۲۸ واحد نانوایی دارد که یک هزار و ۶۱۹ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.