مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خواستار تسریع در مراجعه زوار عتبات عالیات به دفاتر زیارتی شد و گفت : پیش بینی می‌شود شمار اعزام زائران عتبات عالیات در ماه‌های رجب و شعبان افزایش یابد.

سعید کریمی خو مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه نرخ اعزام به عتبات عالیات با توجه به نوسانات نرخ ارز متغیر بوده، گفت : در حال حاضر دفاتر زیارتی در دو پکیج ارزان قیمت با نرخ چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و پکیج معمولی با نرخ هفت میلیون تومان نسبت به اعزام زوار عتبات عالیات اقدام می‌کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به طور میانگین دو اعزام هفتگی به عتبات عالیات انجام می‌شود که عموما با توجه به استقبال مردم از پکیج‌های ارزان قیمت، شمار این اعزام‌ها بیشتر است.

کریمی خو با بیان اینکه اعزام به عتبات عالیات از طریق مرز خسروی صورت می‌گیرد، اذعان کرد: با توجه به مکاتبات انجام شده با سازمان حج و زیارت استان‌های شمالی و غربی کشور درصدد برنامه ریزی برای اعزام زوار عتبات عالیات از طریق مرز خسروی هستند.

وی افزود: اکنون به دلیل نوسانات دلار برنامه ریزی استان‌های دیگر برای تدوین پکیج اعزام از طریق مرز خسروی با کندی انجام می‌شود هرچند که جلساتی با سازمان حمل و نقل ریلی به منظور اعزام زوار عتبات عالیات با قطار برگزار شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.