هواداران باشگاه النصر عربستان در عرض یک ساعت، تمام پیراهن‌های شماره ۷ این تیم را که با نام کریستیانو رونالدو چاپ شده بود، خریداری کردند.

واکنش‌های جهانی درباره پیوستن کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی به باشگاه النصر عربستان همچنان ادامه دارد.

باشگاه النصر دو روز پیش در بیانیه‌ای رسمی قرارداد تاریخی خود با کاپیتان پرتغال را اعلام کرده بود و تایید کرد که این بازیکن ۳۷ ساله به طور رسمی برای دو فصل و نیم برای این تیم به میدان می‌رود.

باشگاه النصر برنامه ویژه‌ای را برای استقبال از رونالدو تدارک دیده و این بازیکن قرار است با همراهی مسلی آل معمر، رئیس این باشگاه، از مادرید وارد ریاض، پایتخت عربستان، شود.

مسئولان النصر همچنین قصد دارند از کریستیانو در بین دو نیمه یکی از دیدارهای النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان رونمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود این اتفاق در دیدار آینده این تیم برابر الطایی در استادیوم مرسول پارک رخ بدهد.

اشتیاق هواداران النصر از پیوستن ستاره پرتغالی به این تیم به حدی است که  در عرض یک ساعت، تمام پیراهن‌های شماره ۷ این تیم را که با نام کریستیانو رونالدو چاپ شده بود، خریداری کردند.

فروشگاه باشگاه النصر بلافاصله پس از اعلام رسمی قرارداد با کریستیانو رونالدو، تعداد زیادی پیراهن با شماره و نام این بازیکن را به قیمت ۴۵۹ ریال (۱۲۲.۱۱ دلار) عرضه کرده بود.

مسئولان النصر علاوه بر سعی برای تولید و عرضه بیشتر این پیراهن به دنبال فروش آنلاین نیز هستند. 

با این حال انتقالی باورنکردنی کریس هنوز برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال بخصوص طرفداران CR۷ هضم نشده است و این مسئله باعث به وجود آمدن شایعات بند جدایی رونالدو از این تیم شد. 

 ساعاتی پیش در برخی  رسانه‌ها اخباری دست به دست شد مبنی بر اینکه در صورت صعود نیوکاسل به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، رونالدو می‌تواند قراردادش را با النصر فسخ کرده و راهی نیوکاسل شود. تیمی که متعلق به صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان است.

یک منبع موثق در باشگاه النصر عصر امروز یکشنبه و در واکنش به این خبر، به وب سایت عربستانی کووورة گفت که در قرارداد میان رونالدو و تیم عربستانی، چنین بندی وجود ندارد.

این منبع گفت: این موضوع به هیچ عنوان مطرح نشده و در قرارداد میان رونالدو و النصر، توافقی برای جدایی او و پیوستن به نیوکاسل وجود ندارد.

برچسب ها: النصر ، رونالدو ، نیوکاسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار